סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
הופעה מוזיקה קהל
הופעה מוזיקה קהל (צילום: ירון ברנר)

הופעת בכורה: טיקטמאסטר נכנסת לשוק ה-NFT

ענקית הכרטיסים להופעות ולאירועי ספורט פרסמה מודעת דרושים לתפקיד מנהל מוצר של כרטוס NFT. מהמודעה עולה כי החברה מתכוונת לפתח מוצרים ומאפיינים התומכים בתצורת הקריפטו שנעה לאחרונה מאזורי האספנות והסחר הספקולטיבי אל שימושיות בעולם האמיתי

חברת הכרטיסים הגדולה בארה"ב טיקטמאסטר (Ticketmaster) מחפשת עובד לתפקיד חדש שמשלב NFT - מהלך שעשוי להצביע על כיוון הכנסות חדש שבו מעוניינת החברה.
בשנתיים האחרונות אמנים, מוזיקאים ותעשיית הספורט סייעו להכניס את עולם ה-NFT לאור הזרקורים והטכנולוגיה שימשה ככלי משמעותי לעידוד תקשורת עם המעריצים. בהתאם, רבים בציבור הכללי נכנסו לתחום בתקווה לצבור רווחים על ידי מכירה חוזרת של אוספים בשוק המשני.
ואולם, ההתלהבות סביב ה-NFT שככה במידה מסויימת במהלך השנה האחרונה בהשפעת המשבר בשוק הקריפטו הכללי, כך שיזמים וחברות מחפשים שימושים חדשים מעבר לאוספים. סקר שערכה פירמת רואי החשבון הגדולה דלויט במאי 2022 הדגיש את הפוטנציאל הלא ממומש עדיין של מערכת הקריפטו, שיכול להיפתח לשווקים חדשים עבור תעשיית הספורט.
בהתאם, התפקיד החדש שמציעים בטיקטמאסטר הוא עבור מנהל מוצר של כלי כרטוס NFT. התפקיד חושף את כוונת החברה להשיק מוצרים המבוססים על NFT "בכל רחבי הקטגוריות השונות, כולל ספורט ומוזיקה", כפי שמעריכים גורמים המעורים בנושא. דרישות התפקיד כוללות פיתוח מוצרים חדשים ומאפיינים שיענו על הצרכים העתידיים של עסקי ה-NFT.