הסטארט-אפ הישראלי נמוגו פיטר 25 עובדים - 15% מהחברה
הסטארט-אפ הישראלי נמוגו פיטר 25 עובדים - 15% מהחברה
מרבית המפוטרים בישראל ומקצתם בחו"ל. לאחר הפיטורים יישארו בחברה כ-140 עובדים. נמוגו הוקמה ב-2014 בידי חמי כץ ואהד גרינשפן במטרה לטפל בתופעה של פרסומות לא מורשות המעבירות לקוחות - לעתים ללא ידיעתם - לאתרים מתחרים
הסטארט-אפ הישראלי נמוגו (Namogoo), שמסייע לבעלי אתרים להילחם בתופעה של ״חטיפת לקוחות" פיטר כ-25 עובדים המהווים כ-15% מעובדי החברה, כך נודע לכלכליסט. מרבית המפוטרים בישראל ומקצתם בחו"ל. לאחר הפיטורים יישארו בחברה כ-140 עובדים מרביתם בישראל והשאר בלונדון בוסטון וניו יורק.
"אנחנו עושים מיקוד מוצרים ושיווק ונחזור להתמקד בחברות שהן גדולות ובינוניות ולא נעבוד עם חברות קטנות שדורשות הרבה עלויות שיווק. מרבית הנפגעים הם מהתחום. אנחנו רוצים להגיע לרווחיות באמצע השנה הבאה. נשנה את מבנה ההוצאות שלנו", אמר לכלכליסט חמי כץ, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה.
עד היום גייסה החברה 81 מיליון דולר כאשר הגיוס האחרון שלה לפני כחצי שנה היה גיוס ממשקיעי החברה הקיימים של כ-15 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה: קרן ההון סיכון OAK HC/FT GreatPoint Ventures , Blumberg Capital ו-Hanaco.
נמוגו הוקמה ב-2014 בידי חמי כץ ואהד גרינשפן במטרה לטפל בתופעה של פרסומות לא מורשות המוזרקות לצרכן הקצה בזמן הביקור באתרים ומעבירות אותו, לעיתים ללא ידיעתו, לאתר מתחרה או לכתובת url חלופית.
"אנחנו ממשיכים לגדול יפה בכל שנה ומצבנו טוב עם הכנסות של עשרות מיליוני דולרים והמפוטרים הם מכל התחומים בחברה", אומר חמי כץ.