סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת קונקטו גייסה 21 מיליון דולר לאופטימיזציה של שיווק ומכירות

הטכנולוגיה שפיתחה החברה הישראלית שבין לקוחותיה נמצאים מותגים כמו קוקה קולה, לגו ומרצדס מסייעת לארגונים לגלות מהן נקודות התורפה שלהן ומהם הגורמים למעבר קונים אל המתחרים

חברת קונקטו (Konnecto) גייסה 21 מיליון דולר בסבב A - מה שמביא את סך הגיוסים שלה ל-29 מיליון דולר. החברה פועלת בתחום האופטימיזציה של שיווק ומכירות, ומאפשרת לארגונים להבין מדוע קונים בחרו לקנות אצל מתחרים ומהן הנקודות במסע הקניה באתר שבהן פרשו הקונים.
לקוחות החברה - בהם קוקה קולה, מרצדס בנץ, לגו, מיי הריטייג', eToro ורבים נוספים - מקבלים מדי שבוע המלצות מעשיות לשיפור הפעילות השיווקית ולהגדלת המכירות, תוך צמצום ההוצאות השיווקיות. מהחברה נמסר שהיא שילשה את היקף לקוחותיה בחצי השנה האחרונה.
החברה מעסיקה 30 עובדים במרכז הפיתוח בישראל. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת פעילות החברה עם פתיחת משרדים בניו יורק וגיוס צוות שיווק ומכירות מקומי, גיוס כוח אדם נוסף בישראל, פיתוח טכנולוגי של הפלטפורמה והרחבת בסיס הנתונים.
לדברי ארז נחום, מייסד משותף ומנכ"ל קונקטו: ״בעולם שבו כולם משתמשים באפליקציות שנותנות המלצות ברמה היומית לניהול התזונה, לבחירת מוזיקה ועוד, אנשי שיווק ומכירות מחפשים את אותה עזרה בקבלת החלטות עסקיות שתסייענה לשפר את האפקטיביות השיווקית שלהם ולהגדיל מכירות"
הגיוס הובל על ידי קרן PeakSpan Capital מניו יורק ובהשתתפות המשקיעים הקיימים, TPY Capital Mindset Ventures, SeedIL, Differential Ventures.