סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אי טי סנטרל סטיישן גייסה 30 מיליון דולר; תגדיל מספר העובדים

החברה מספקת סקירות וחוות דעת טכנולוגיות על מוצרי טכנולוגיה שמשמשות ארגונים לפני רכישת טכנולוגיה. בין לקוחותיה: מיקרוסופט, סיסקו ו-IBM

אי טי סנטרל סטיישן (IT CENTRAL STATION), גייסה 30 מיליון דולר בהובלת Invictus Growth Partners. החברה שנוסדה ב-2011 מעסיקה 60 עובדים במודיעין. בקהל לקוחותיה נמנים חברות כמו מיקרוסופט, סיסקו ו-IBM.
החברה, שמנכ"לה הוא ראסל רוטשטיין, תשתמש בהכנסות כדי להגדיל באופן משמעותי את מספר העובדים במחקר ופיתוח, שיווק, מכירות ובמחלקות נוספות. זהו הגיוס הראשון של החברה שעד כה התקיימה כ-Bootstrap.
החברה מספקת סקירות וחוות דעת טכנולוגיות על מוצרי טכנולוגיה שמשמשות ארגונים לפני רכישת טכנולוגיה.
החברה תמתג את עצמה מחדש בינואר 2022 כחברת PeerSpot ותשקיע משמעותית במותג ה- PeerSpot.

1 צפייה בגלריה
ראסל רוטשטיין מנכ"ל אי טי סנטרל סטיישן
ראסל רוטשטיין מנכ"ל אי טי סנטרל סטיישן
ראסל רוטשטיין, מנכ"ל אי טי סנטרל סטיישן
(צילום: דבי זימלמן)
החברה מדווחת שבשנה האחרונה היא הגדילה את ההכנסות השנתיות ב- 124%, עברה את 500,000 המשתמשים הרשומים ביקרו באתר שלה 3.5 מיליון רוכשי תוכנה ארגונית מתוך שוק שנתי של 4 טריליון דולר בהוצאות ארגוניות על מערכות מידע.
מאז שהושקה ב-2012 אי טי סנטרל סטיישן צמחה בהסתמך על המשאבים שעמדו לרשותה ללא סיוע חיצוני, כתוצאה ממיקוד זה אי טי סנטרל סטיישן יכולה להציע רמה גבוהה ביותר של חוות דעת בתחום ה- B2B כמו אבטחת סייבר, DEVOPS וניהול מערכות מידע.
ג'ון דלוש, מייסד-שותף ומנהל שותף בחברת Invictus: "פלטפורמת חוות הדעת של אי טי סנטרל סטיישן הינה משאב קריטי לרכישת תוכנות ארגוניות ולפי הדיאלוגים שלנו עם קהל הלקוחות שלהם הצומח במהירות, הסיקורים שלהם הם היסודיים והאמינים ביותר בקרב רוכשי התוכנות בארגונים".