סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אנה פלקין ועידת לונדון
אנה פלקין ועידת לונדון (צילום: אלכס קולומויסקי)

טיקטוק משיקה כלי AI חדשים: "מהפכה באיך שאנחנו מייצרים תוכן"

אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל, הציגה באירוע השנתי של החברה שורה של כלי AI המיועדים לבעלי עסקים, בהם טיקטוק Symphony המסוגל לייצר תוכן בשפות רבות, לכתוב תסריטים מאפס, לזהות טרנדים ולעשות אופטימיזציה בעזרת בינה מלאכותית

"בחצי השנה האחרונה הפסקנו יותר מ-140 אלף שידורים חיים בטיקטוק והסרנו יותר מ-3 מיליון סרטונים עם תוכן מפר. אנחנו מגיבים מהר לאירועים כי שמירה על בטיחות המשתמשים הכי חשובה לנו", כך אמרה אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל, בדברי הפתיחה שלה באירוע ה-For you Summit השנתי של טיקטוק ישראל.
פלקין אמרה כי "אנחנו עוברים תקופה מורכבת, מלאה בחוסר ודאות, ובתוך זה החשיבות של ההתאוששות הכלכלית והמשך הצמיחה של ההייטק הישראלי חשובה מאי פעם". לדבריה, "החוסן של האנשים שנמצאים פה הוא מנוע הצמיחה של המשק. אנחנו מבינים את גודל האחריות שיש לכם כבעלי עסקים לעובדים, למשקיעים ולבעלי המניות. נמשיך לסייע ככל האפשר כדי לעזור לכם להגיע לצמיחה עסקית בעזרת הפלטפורמה שלנו, וזו מטרת הכנס".
"אין אדם אחד שהאירועים בחודשים האחרונים לא נגעו בו", הוסיפה פלקין. "אנחנו בטיקטוק התחלנו בפעולות מידיות ודחופות כדי להגן על קהילת המשתמשים, גייסנו משאבים משמעותיים וכוח אדם כדי לנקות את הפלטפורמה". לדבריה, "אנחנו מגיבים בצורה מהירה למאורעות, כאשר השמירה על בטיחות המשתמשים היא הכי חשובה לנו. האתגר הוא עצום. בחצי השנה שחלפה מאז פרוץ המלחמה השעינו כמות רבה מאוד של שידורים חיים שלא עמדו בסטנדרטים שלנו".
"נמשך לפעול כדי שהקהילה שלנו תהיה בטוחה", קבעה פלקין. "היא הכוח המניע שלנו. בחודשים האחרונים היא התגלתה במלוא עוצמתה. זה היה המקום שאנשים קיבלו בו ביטוי לפורקן ולביטוי עצמי, וגם סייעו לתחושת קהילתיות ואחדות. זה המקום שבו חברי הקהילה שיתפו את המסע שלהם אל עבר צמיחה מחודשת".
לדברי פלקין, "ישראלים יכלו להעמיד פנים שדני קושמרו הוא 'אבא של כולנו' או לתהות מהו עץ הטין ואיך נחש אותם נחש. טיקטוק היה המקום שבו יכולנו לחלוק עם כולם את הרגעים הקטנים שנתנו לנו נחמה". היא הוסיפה כי "המעבר הזה בין רגעים של כאב לרגעים של נחמה והומור וחוזר חלילה, זו מציאות חיינו כישראלים בחודשים האחרונים, וזה קשה, ואפילו כמעט בלתי אפשרי, להחזיק את הדואליות הזאת".
פלקין אמרה כי "העוצמות שראיתי בקרב העובדים שלנו והשיתופים שראיתי אצלכם על אף כל האתגרים מרגשים ומעוררים הערכה. בזכות החוסן, התושייה והיוזמה ההתאוששות מגיעה ותמשיך להגיע, והמטרה היא לתת לשותפים העסקיים שלנו את היכולת והידע לצמוח ולהצמיח".
פלקין דיברה על ההזדמנויות שמחכות למפרסמים בטיקטוק בהמשך השנה כדי שיוכלו לתכנן את פעילותם בפלטפורמה - החל מאירועי הספורט הגדולים הצפויים בקיץ ועד החזרה ללימודים. היא הדגישה את "אירוע המדיה הכי גדול של השנה" – אולימפיאדת פריז 2024. "כולנו זוכרים איך באולימפיאדה הקודמת טיקטוק שימשה מקור עיקרי לקבלת מידע", אמרה פלקין. לדבריה, "יותר מ-60% מהמשתמשים מתכננים לצפות באולימפיאדה בטיקטוק ולייצר לעצמם חוויה משלימה לצד השידורים המסורתיים בטלוויזיה".
במסגרת הכנס, הציגה טיקטוק ישראל שורות פתרונות AI המיועדים לבעלי עסקים. "מדובר בחדשות מרגשות", אמרה פלקין. "מעכשיו אם אתם יכולים לדמיין את זה, אתם יכולים ליצור את זה". בין היתר, הודיעה פלקין על השקת TikTok Symphony, שהוא לדבריה "כלי עוצמתי מבוסס AI שיעשה מהפכה באיך שאתם ואני מייצרים תוכן. מעכשיו אתם יכולים להגיע מקונספט לביצוע מוגמר ממש בלחיצת כפתור". לדברי פלקין, ה-Symphony הוא כלי שבין היתר עוזר לכתוב תסריטים ויוצר תוכן בשפות רבות, מסייע ליצור מודעות ויוצר אופטימיזציה בעזרת ג'נרטיב AI.
"סימפוני פותחה כדי להעצים את הקריאייטיביות האנושית שהיא הלב הפועם של טיקטוק ולהוסיף לה את היעילות של AI כדי ליצור תכנים שמייצרים אימפקט", אמרה פלקין. "מדובר במטריה שלמה שתחתיה נמצאים כלי קריאייטיב מבוססי AI, בהם עוזר אישי שמאפשר לזהות טרנדים, לעשות בריינסטורמינג וליצור תסריטים ואפיו הדרכות קריאייטיב".
בין היתר, הזכירה פלקין כלי בשם Script Generator, שיודע לייצר תסריטים, המלצות וכותרות "והכל לפי המבנה המומלץ בטיקטוק של הוק, סיפור וקריאה לפעולה (Call to Action)".