סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין סמנכ"ל מוצר ופיתוח אבי וורצל מנכ"ל ערן שוסט סמנכ"ל מחקר שי הורוביץ חברת הוליסטו
אנשי הוליסטו. מימין: סמנכ"ל מוצר ופיתוח אבי וורצל, המנכ"ל ערן שוסט וסמנכ"ל המחקר שי הורוביץ

חברת הטראוולטק הוליסטו גייסה 10 מיליון דולר מענקית התיירות טריוואגו

החברה הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה המתמחה באגריגציה של מחירים, גייסה עד כה מעל ל-20 מיליון דולר; היא תמשיך לעבוד עצמאית עם צוותה המונה כ-250 עובדים בארץ ובחו"ל

חברת הוליסטו הישראלית, שהיא פלטפורמה טכנולוגית המתמחה באגריגציה של מחירים ומנוע דינאמי להזמנת בתי מלון, גייסה 10 מיליון דולר מחברת התיירות טריווגאו (Trivago). למעט הגיוס האחרון, החברה גייסה עד כה מעל ל-20 מיליון דולר. ב-2022 תכננה הוליסטו להיכנס לנאסד"ק באמצעות ספאק אך ביטלה את המיזוג עקב תנאי השוק.
הוליסטו מאפשרת אופטימיזציה של איסוף מחירי מלונות בזמן אמת מרשת רחבה של ספקים. היא תמשיך להתנהל באופן עצמאי, עם צוות של כ-250 עובדים בישראל ובמקומות נוספים ברחבי העולם.
הוליסטו הוקמה ב-2015 על ידי המנכ"ל ערן שוסט, אבי וורצל וד"ר שי הורוביץ. בין משקיעי החברה - Fuson, Journey Ventures של אביב רפואה, קבוצת פתאל, 2B.VC, Taya Ventures וזרוע ההשקעות של אל על .
לפי שוסט, "ההשקעה ושיתוף הפעולה יאפשרו שימוש בטכנולוגיה של הוליסטו לספק אפשרויות מתקדמות עבור המשתמשים והשותפיים העסקיים של טריוואגו, ובמקביל הוליסטו תהנה מגודלה ועוצמתה של טריוואגו בשווקים חדשים".