סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חד הקרן Deel רוכש סטארט-אפ שהוקם על ידי עובד לשעבר, בסכום מוערך של 100 מיליון דולר

דיל, שהוערכה בגיוס האחרון שלה ב-12 מיליארד דולר, עוסקת בכל תחומי ניהול משאבי אנוש. היא רוכשת את את Hofi הבריטית, שהוקמה על ידי סמי בורמום ומיכאל גינזו, ששימש בעבר כמנהל מוצר בדיל

חברת דיל הישראלית-אמריקאית (Deel) יוצאת לרכישה השלישית שלה השנה - קונה את חברת הסטארט-אפ הבריטית הופי (Hofi), שהוקמה על ידי אחד מעובדיה בעבר. על פי הערכות, סכום הרכישה הוא מעט מעל 100 מיליון דולר.
דיל הוערכה בגיוס האחרון שלה ב-12 מיליארד דולר, לאחר שגייסה מאז הקמתה 630 מיליון דולר - הופי עובדת כבר היום בשיתוף עם דיל בתחום ניהול משאבי אנוש ושירותי מחשוב עבור כוח אדם.
החברה הנרכשת מתמקדת באספקה וניהול של ציוד IT עבור עובדים, כמו למשל שילוח ואיסוף של לפטופים ומכשירי קצה אחרים.
הופי הוקמה בבריטניה ב-2020 על ידי סמי בורמום ומיכאל גינזו, ששימש בעבר כמנהל מוצר בדיל. היא גייסה עד כה 30 מיליון דולר והגיוס האחרון, בסכום של 15 מיליון דולר, נעשה ב-2022. השתתפו בו Stride, 20VC, Day One Ventureו- , Kindred Capital , Activum,.TrueSight .
דיל הוקמה ב-2018 על ידי אלכס בואזיז הישראלי, שמשמש כמנכ"ל ושואו וואנג, יזמית סינית - היא שעוסקת בכל תחומי ניהול משאבי אנוש כגון ניהול שכר, ניהול פרילנסרים או ארגון ויזות לרילוקיישן. במסגרת העסקה החדשה היא תצרף לשורותיה את כל העובדים של הופי ותקים על בסיסה פעילות IT לניהול ציוד קצה עבור כוח אדם.
מדובר ברכישה השמינית של דיל בשלוש השנים האחרונות - בין החברות האחרונות שרכשה Zeitgold ,Roots ,PayGroup , LegalPad, Capbase, Zavvy ו-PaySpace.
העסקה עם הופי מתבצעת כחלק מהתוכנית האסטרטגית של דיל לשנת 2024 לצמוח ביותר מ-1,000 אלף עובדים - היא מעסיקה היום יותר מ-4,000 עובדים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם, מתוכם 150 בישראל. לאחרונה דיווחה דיל על קצב הכנסות שנתי חוזר (ARR) של 500 מיליון דולר.