סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אור בוקובזה ו חן אבני VENN
חן אבני (מימין) ואור בוקובזה, מייסדי Venn (צילום: VENN)

בלעדי
סטארט-אפ הנדל"ן הישראלי Venn חתם על העסקה הגדולה בתולדותיו

 ינהל את פלטפורמת הדיירים עבור חברת השכרת הדירות Bozzuto האמריקאית. על פי הערכות בשלב הראשון מדובר במספר מיליוני דולרים בודדים ובהמשך ההסכם עשוי לייצר הכנסות של 10 מיליון דולר  

הסטארט-אפ הישראלי Venn חתמה על ההסכם הגדול בתולדותיה, כך נודע לכלכליסט. החברה, שפיתחה פלטפורמה לניהול קהילות דיירים, תספק אותה לחברת Bozzuto האמריקאית שמתמחה בהשכרת דירות. על פי הערכות, בשלב הראשון תקבל VENN כמה מיליוני דולרים בודדים, אך בהמשך עם הכנסת פיצ'רים נוספים לשימוש של בוזוטו, היקף ההכנסות של VENN עשוי להגיע גם ל-10 מיליון דולר.
על פי גורמים בסביבת Venn, החברה האמריקאית ביצעה בדיקת נאותות לפלטפורמה במשך שנתיים, עד לחתימת העסקה. הפלטפורמה שכוללת מרכיבי AI ומאפשרת אוטומציה מירבית תשרת 105,000 דירות שנמצאות בבעלות בוזוטו בהן מתגוררים יותר מ-300 אלף דיירים. העסקה הנוכחית תגדיל את מספר הדירות ש-Venn מנהלת בארה"ב ל-150 אלף דירות. שוק הדיור להשכרה בארה"ב מונה כיום כ-48 מיליון דירות ובוזוטו, שפועלת מאז 1988, נחשבת לשחקנית מרכזית במגורי יוקרה.
הפלטפורמה של VENN מאפשרת לדיירים לבצע שורה ארוכה של פעולות החל מתשלום שכר דירה, עד לחידוש חוזה, יצירת קשר עם שכנים והזמנת שירותי תיקון. עבור בעלי הנכסים הפלטפורמה מאפשרת ביצוע בדיקת רקע של דיירים וניהול תקלות בדירות המושכרות.
החברה הישראלית הוקמה ב-2017 על ידי אור בוקובזה, שמשמש כמנכ"ל וחן אבני, מנהל אופרציה ראשית. היא מעסיקה 100 עובדים וגייסה עד היום כ-100 מיליון דולר מ-Group 11, פיטנגו, המילטון ליין ו-Bridges Israel.