סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת תמנון גייסה 12 מיליון דולר לתיקון פרצות אבטחה בענן

השקעה זו מביאה את סך ההשקעות של תמנון ליותר מ-18 מיליון דולר, פחות משנה לאחר שהשלימה את סבב הסיד שלה

חברת תמנון (Tamnoon) שפיתחה פלטפורמת שירות מנוהל לתיקון פרצות בענן מבוססת מומחים, גייסה 12 מיליון דולר בסבב גיוס A. סבב הגיוס הובל על ידי קרן הסייבר Bright Pixel Capital, בהשתתפות משקיעים חדשים כמו הקרנות Blu Ventures ו -Mindset Ventures לצד המשקיעים הקיימים כמו Merlin Ventures, הקרן Secret Chord Ventures, קרן ההון סיכון Inner Loop Capital וגם - Elron Ventures. השקעה חדשה זו מביאה את סך ההשקעות של תמנון ליותר מ-18 מיליון דולר, פחות משנה לאחר שהשלימה את סבב הסיד שלה בראשות מרלין ונצ'רס וסיקרט קורד ונצ'רס.
תמנון היא פלטרפומה היברידית המנוהלת באמצעות שילוב אדם ובינה מלאכותית לזיהוי ותיקון פרצות האבטחה בענן. החברה שהוקמה על ידי ותיקים בתעשיית אבטחת הענן ובינה מלאכותית ולמידת מכונה, משלבת את היכולות האלה במטרה לספק תהליך ניהול מקצועי ואוטומטי לזיהוי ותיקון פרצות בענן מבלי לפגוע בפעולות העסקיות.
תמנון הוקמה בשנת 2202 על ידי מרינה סגל (מנכ"לית) עידן פרץ (סמנכ"ל טכנולוגיות) וזהר אלון (יו"ר), שלושתם יוצאי חברת דום9 (Dome9 Security) שנמכרה לצ'ק פוינט בשנת 2018. והיא מעסיקה כיום 20 עובדים כאשר מעל מחציתם ישראלים בארה״ב. בין לקוחותיה נמנים תאגידים אמריקאים מתחומים שונים בהם ביטוח, בידור, בריאות, מסחר ועוד.
"שיטות תיקון בענן המנוהלות על ידי אוטומציה או על ידי בני אדם בלבד לא יכולות להתמודד עם המורכבות של ניהול מצב אבטחת הענן. הרעיון להסתמך לחלוטין על אוטומציה בתיקון אינו ישים, הדבר מסוכן מדי ליישם בסביבות ייצור קריטיות ללא התערבות אנושית. מומחיות אנושית ופיקוח נשארים חיוניים כדי להבטיח את היעילות של התהליך", אומרת מרינה סגל, מנכ"לית ומייסדת שותפה של תמנון.
"אחת הבעיות הגדולות באימוץ טכנולוגיות סקיוריטי היא שאין צוותים ומשאבים לנהל אותן. תמנון מאפשרת לחברות לעשות את זה ולהתרחב במהירות, כך שהיזמים ומנהלי הפיתוח יכולים להחליט עם איזה טכנולוגיות ובאיזה סדר גודל להתרחב בקלות". אומר שי מישל, שותף מנהל בקרן ההשקעות Merlin Ventures.