נקסט אינשורנס מתרחבת לתחום ביטוח שירותי הרכב
נקסט אינשורנס מתרחבת לתחום ביטוח שירותי הרכב
החברה הישראלית ששילשה את היקף המכירות שלה בשנה האחרונה ושוויה נאמד ביותר מ-4 מיליארד דולר תציע תכניות ביטוח למוסכים, למרכזי שטיפת רכב ולחנויות לחלקי חילוף בארה"ב. "נוכל להציע לבעלי העסקים כיסוי רחב ותשלומים נמוכים בכ-20% מהמקובל בתעשייה"
חברת נקסט אינשורנס מודיעה על התרחבות לתחום ביטוח עסקים לשירותי הרכב ותציע תכניות ביטוח למוסכים, לחנויות לחלקי חילוף, לפנצ'ריות, למכונים לשטיפת מכוניות ולעסקים נוספים בתעשיית הרכב האמריקאית. נקסט תבטח את העסקים בגין נזקי שריפות, גניבות, תביעות משפטיות, פיצוי עובדים, אחריות מקצועית ונזקים נוספים שקשורים בפעילותם.
לדברי אפי פוקס-לייכטג, סמנכ״ל מוצר בנקסט אינשורנס, הקמת מרכז לשירותי רכב כרוכה בהשקעה של כ-50 אלף דולר, שלרוב מקורם בהלוואות בשל עלויות הציוד הגבוהות. אנשי המקצוע לרוב מנסים לחסוך ועושים זאת לעיתים תוך ויתור על ביטוח ולקיחת סיכון אישי רב. חברות הביטוח המסורתיות מתרחקות מהתחום ובמיוחד בביטוח עסקים צעירים בשל הסיכון הרב הכרוך בפעילותם.
מדי שנה נגרמים לתעשייה זו נזקים של מאות מיליוני דולרים, שחלקם הגדול אינו מכוסה. "הודות לעבודה היעילה בפלטפורמות הדיגיטלית נוכל להציע לבעלי העסקים כיסוי רחב ותשלומים נמוכים בכ-20% מהמקובל בתעשייה", אומר פוקס-לייכטג. "הם יוכלו לרכוש את כל הביטוחים הדרושים להם במקום אחד במקום להתרוצץ בין מספר ספקי ביטוח ולהפעיל אותם באופן מיידי".
נקסט אינשורנס מבטחת כיום 300 אלף עסקים קטנים ברחבי ארה"ב, שפועלים ב-1,100 תחומים. כל אחד מהם מקבל מספר כיסויי ביטוח בהתאם לאופי פעילותו וזאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה להתאמה אישית של תוכניות הביטוח לצרכי הלקוחות. החברה השיקה בתחילת השנה אפליקציה חדשה לנייד שמאפשרת ללקוחות לנהל את הכיסוי הביטוחי והתשלומים שלהם, לגשת בקלות למסמכי הביטוח, לשתף אותם ולהגיש במקרה הצורך תביעות.
החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי המנכ"ל גיא גולדשטיין, סמנכ"ל הטכנולוגיות אלון חורי וסמנכ"ל המחקר והפיתוח ניסים טפירו וגייסה מאז הקמתה881 מיליון דולר לפי שווי שהגיע ליותר מ-4 מיליארד דולר בגיוס האחרון. מטה החברה נמצא בפאלו אלטו שבקליפורניה והחברה מעסיקה כאלף עובדים, מתוכם 250 במרכז הפיתוח הישראלי שבכפר סבא. נקסט שילשה את היקף פעילותה בשנה האחרונה והגיעה להיקף מכירות שנתי של 650 מיליון דולר - 1.8 מיליון דולר ביום. חלק מהצמיחה נובעת מהסכם שיתוף פעולה עם אמזון ומרכישת חברות ביטוח.