פידים נפרדים למוזיקה ולפודקאסטים: ספוטיפיי מחדשת את עמוד הבית
פידים נפרדים למוזיקה ולפודקאסטים: ספוטיפיי מחדשת את עמוד הבית
אפליקציית סטרימינג האודיו מבצעת שינויים שאינם קוסמטיים בלבד ומטרתם, לדבריה, לאפשר למשתמשים גישה מהירה ואינטואיטיבית יותר להמלצות שמותאמות לטעם האישי. "הממשק המעודכן יאפשר למשתמשים לחפור אף יותר עמוק אל תוך המומלצים שלהם"
ספוטיפיי הודיעה היום שהיא משיקה חוויה ביתית חדשה שכוללת פידים נפרדים ל"מוזיקה" ול"פודקאסטים ותכניות". משתמשי אפליקציית סטרימינג האודיו הפופולרית בעולם יבחינו בשני פידים נפרדים בחלק העליון של המסך. על פי הודעת החברה, הפידים החדשים יאפשרו למשתמשים לגלול בקלות בסוג התוכן שהם מחפשים באותו רגע. השינוי זמין כרגע למשתמשי אנדרואיד ובקרוב יהיה זמין גם למשתמשי אפל.
פיד המוזיקה יאפשר למשתמשים גישה מהירה להמלצות שמבוססות על הטעם המוזיקלי שלהם. הפיד יכלול המלצות על אלבומים ועל רשימות השמעה, לצד כפתורים שמקלים על השיתוף, על התיוג, ועל ניגון המוזיקה. פיד הפודקאסטים והתכניות ייתן למשתמשים גישה לפרקים חדשים של הסדרות האהובות עליהם והמלצות מותאמות אישית. יהיה ניתן גם לקרוא תיאורים של פרקים, לשמור פרקים ל-Your Episodes, ולנגן פודקאסטים. מהחברה נמסר עוד כי ניתן יהיה, ללא קושי מיוחד, לחזור בכל עת לחוויה הביתית המקורית.
בכל מקרה, הפידים החדשים לא ישתלטו לגמרי על דף הבית ועדיין ניתן יהיה לחזור לתוכן שניגנתם לאחרונה. למעשה, הם מהווים תוספת למסך הבית הנוכחי ולא נועדו לתת למשתמשים חוויה מקיפה חדשה לגילוי תוכן חדש. "ספוטיפיי הום הוא דרך למצוא המלצות חדשות ולבקר במועדפים הישנים, ועם העדכון המתקרב לעמוד הבית, המשתמשים יקבלו שער לתוכן נהדר שהם אוהבים", כך לדברי החברה. "הממשק המעודכן יהפוך את החוויה ליותר מותאמת אישית, בזמן שתאפשר למשתמשים לחפור אף יותר עמוק אל תוך המומלצים שלהם".
ספוטיפיי הגדירה את עצמה עד היום באמצעות טכנולוגיית ההתאמה האישית וההמלצות המתקדמת שלה, כך שלא מפתיע שהיא מוסיפה כעת פידים חדשים שממוקדים בפודקאסטים ובמוזיקה מותאמים אישית. העדכון הגדול האחרון של ספוטיפיי לעמוד הבית התרחש ב-2020, כשהחברה שיפרה את אופן ארגון התוכן שבו כדי להקל על משתמשים לחזור אליו או לדפדף במומלצים.