סגור
גג עמוד techtalk דסק

המהפכה הגדולה של הבינה המלאכותית בדרך לעסקים הקטנים והבינוניים

הן נמצאות סביבנו בכל פינה ברחבי העולם הדיגיטלי. בכל אתר חדשות, אופנה, מסחר, רשתות חברתיות, נטפליקס, אמזון, בכל אחד מהם ניתקל בהמלצות תוכן מבוססות AI, שיודעות לנתח את ההרגלים שלנו ולהתאים לנו מוצרים, שירותים ותוכן במיוחד בשבילנו.
סיימתם לראות סדרת מתח מעולה בנטפליקס ועכשיו אתם מחפשים את ההתמכרות הבאה? אל דאגה האלגוריתם של נטפליקס כבר ישאב נתונים מכל הסדרות שראינו אי פעם וידע לבנות קטגוריה של ההמלצות מובילות על סמך הרגלי הצפייה שלנו.
אבל מהפכת המלצות התוכן רק החלה. כי במקביל אנו עדים למהפכת "הפעולה הטובה ביותר" (NBA) שנוגעת לעולמות ה-B2B. מדובר במודל מבוסס AI, ששואב ומנתח נתונים מכל מחלקות החברה, החל ממכירות, שיווק, שירות לקוחות, מוצר, פיתוח ועוד, ויודע להמליץ ללקוחות של אותן חברות על הפעולה האידיאלית.
מה אם היינו אומרים לכם שיש דרך לקרוא את המחשבות של הלקוחות. להבין מהם הצרכים, המטרות והפתרונות שמתאימים בדיוק עבורם ולהציע להם אותם עוד לפני שהם בכלל העלו זאת על דעתם? את זה בדיוק מציע מודל ה-NBA.
אחד המגזרים שמחכים למהפכה זו הוא מגזר העסקים הקטנים והבינוניים. אלו מתמודדים עם סביבה תחרותית מאוד, שמחייבת אותם לנסות להתנהל ביעילות שיא ולצמצם כמה שאפשר את הזמן שמוקדש לפעולות שאינן ממוקדות בעיקר השירות. מלבד תחום המקצוע והעיסוק שלהם, עליהם ללמוד עוד שורה של תוכנות או להשתמש באמצעי עזר שונים, שלוקחים מהם פוקוס חשוב ולא משפיעים על לקוח הקצה. מדובר בפעולות שהן בגדר בקאופיס.
בזכות אותו מודל יוכלו העסקים לקצר את הפעולות הללו ולהעניק שירות מהיר וזמין יותר ללקוחות שלהם, רמת האמון תעלה והם יוכלו להעניק שירות טוב יותר וליהנות ממוניטין מצוין.
כיצד הבינה המלאכותית מחוללת מהפכה בניהול העסקי?
1 צפייה בגלריה
ליאור ברט סמנכ"ל הטכנולוגיה בחברת Priority
ליאור ברט סמנכ"ל הטכנולוגיה בחברת Priority
ליאור ברט
(צילום: איה ואבי צלמים)
התאמת תוכן ותזמון מיילים המייל ללקוחות - תארו לכם שבכל תוכנה שבה בעלי עסקים עושים שימוש, החל ממערכת חכמה של קופות, תוכנה להפקת חשבוניות ואפילו שרת מיילים, סוג מסוים של מיילים יקבל זיהוי אוטומטי במערכת הבינה המלאכותית. אותה מערכת תדע להציע לכם את הזמן האידיאלי לשליחת המייל, תתאים את התוכן המדויק לכל לקוח ותדע אילו מסמכים לצרף בדיוק עבורו ספציפית. במקום לחפש אותם בענן, תצטרכו לעדכן משפט או שניים וללחוץ שלח. חסכון משמעותי של זמן יקר.
מעבר למימד של מהירות השימוש בתוכנה להגברת היעילות הארגונית - מודל הפעולה הטובה ביותר יסייע למשתמשים של מערכות רבות לבזבז הרבה פחות זמן בקבלת החלטות. רבים מחפשים מידע בתוך מערכות, ונדרשים לבצע הגדרות רבות שגוזלות משאבים רבים. בזכות המודל מחלקות שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית יכולות להיות הרבה יותר יעילות. אם הן, היום, צריכות להכיר את כל סוגי התקלות הקיימות ואת אופי המערכת וממשק המשתמש, בזכות המודל המתקדם לא תדרש השקעת הם לא יצטרכו להשקיע זמן בללימוד המערכת ומציאת הפתרון הנכון, אלא רק לביישומו.
שירות לקוחות - אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור ארגונים רבים נוגע לנושא של שימור הלקוחות. השקעתם זמן וכספים רבים בגיוס לקוח, הצלחתם לספק לו שירות ומוצר מעולים, אבל בתהליך השירות הלקוחות מבקשים לקבל הם רוצים יעילות ופתרון מהיר של תקלות. באמצעות מודל הפעולה הטובה ביותר שמנתח דאטות רבות, מחלקת שירות הלקוחות תצליח להתגבר על בעיות טכניות מהר יותר, ותסייע לכם להבין מהר יותר מה הפתרון הנכון לתקלה. איכות השירות תשתפר השתפרה ויחסך מה שיחסוך בוודאי? מה יחסך? בשימור הלקוחות.
בעידן הנוכחי, מוצר או שירותים מעולים זה כבר לא מספיקים. הלקוחות מבקשים לקבל חוויה יותר אישית, יותר מותאמת לצרכים שלהם. והם מבקשים לקבל שתייצרו להם ערך גבוה אבל במיוחד עבורם. דינמיות והתאמה אישית הם שם המשחק היום, מודל הפעולה הטובה ביותר הוא העתיד והוא צפויוצפוי להמשיך לעצב את עולמות העסקים בשנים הבאות.
ליאור ברט הוא סמנכ"ל הטכנולוגיה בחברת Priority