הבינה המלאכותית של אנשי המכירות: חברת Amy גייסה 6 מיליון דולר
הבינה המלאכותית של אנשי המכירות: חברת Amy גייסה 6 מיליון דולר
החברה שפיתחה פיתרון AI שמסייע לאנשי מכירות להיערך לפגישות חיצוניות במהירות וביעילות. "אנחנו הופכים את תהליך המחקר המקדים לאוטומטי לחלוטין - תהליך שעד היום לוקח לאנשי מכירות 17% מיום העבודה בממוצע"
חברת Amy, המציעה פתרון מבוסס AI עבור אנשי מכירות הנערכים לפגישות חיצוניות, הודיעה היום על גיוס של 6 מיליון דולר בסבב סיד.
הפתרון שמציעה החברה חוסך לאנשי מכירות זמן וכסף על ידי הפיכת התהליך המחקר המקדים לאוטומטי וסיפור תובנות תמציתיות המאפשרות פעולה מיידית ליצירת קשרים עסקיים עמוקים ועמידים יותר לאורך זמן. הפלטפורמה מנתחת את כל מקורות המידע הציבוריים בנוגע ללקוח פוטנציאלי והופכת את כמויות המידע הגדולות לדוחות תמציתיים, מותאמים אישית, המורכבים אך ורק ממידע רלוונטי ועדכני.
Amy נוסדה ב-2020 על-ידי נמרוד רון (מנכ״ל) ורנן חכם (סמנכ״ל טכנולוגיות), והיא מעסיקה היום כ-20 עובדים, כ-12 מהם בישראל. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב ובאוסטין, טקסס.
"נגיף הקורונה שינה באופן מהותי את הדרך שבה אנשי מכירות מנהלים פגישות וסוגרים עסקאות, אך דבר אחד נותר ללא שינוי: חשיבותם של קשרים בין אישיים חזקים ובעלי משמעות", אומר רון לכלכליסט. "ב-Amy אנחנו הופכים את תהליך המחקר המקדים וההכנה לפגישות לאוטומטי לחלוטין - תהליך שעד היום לוקח לאנשי מכירות 17% מיום העבודה בממוצע. מטרתנו היא לאפשר להם להתמקד ולנצל את הזמן הזה בבניית קשרים אותנטיים עם הלקוחות, לסגור עסקאות ולהצטיין במה שהם עושים. אנחנו עוזרים לאנשי מכירות לייצר נטוורק שעומד במבחן הזמן ומורכב מקשרים שאינם תלויים בתפקידם הנוכחי.
סבב הגיוס נערך בהובלת Next Coast Ventures ולורן אבוני, לצד משקיעים נוספים, ביניהם ג'ים מלון, ג׳ואי לואו, אריק לודוויג ומיכה ברקסטון, מייסד Chorus.AI, שנמכרה בשנה שעברה ל-ZoomInfo תמורת 575 מיליון דולר. הסבב יאפשר לחברה לשפר את מנוע ה-AI שברשותה, לשדרג את יכולות עיבוד שפה הטבעית (Natural Language Processing) ואת יכולות למידת המכונה, בנוסף להשקת המוצר בשוק האמריקאי ופיתוח אינטגרציות נוספות.