סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ג'ונה פרטי מייסד ומנכ"ל באזזפיד
ג'ונה פרטי, מייסד ומנכ"ל באזפיד (צילום: בלומברג)

באזפיד הודיעה כי תשתמש בבינה מלאכותית: "עידן חדש של יצירתיות"

מנכ"ל חברת התקשורת הדיגיטלית הודיע לעובדים כי תשתף פעולה עם OpenAI - מפתחת שירות ChatGPT - כדי להשתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית, בין השאר ליצירת סקרי גולשים ולהתאמה אישית של תוכן; בשלב זה באזפיד לא תשתמש ב-AI לכתיבת ידיעות

חברת התקשורת הדיגיטלית באזפיד הודיעה אמש כי תתחיל לעבוד בשיתוף חברת OpenAI - מפתחת שירות ChatGPT - כדי להשתמש בבינה מלאכותית (AI) ליצירת תוכן, במה שיהווה אבן דרך באופן בו חברות מדיה משתמשות בטכנולוגיה החדשנית. מניית החברה בוול סטריט זינקה אתמול ב-120% בעקבות ההודעה.
ג'ונה פרטי, מייסד שותף ומנכ"ל באזפיד, הודיע לעובדים כי הם צריכים לצפות ש"תוכן שקיבל השראה מ-AI", הנמצא כיום בשלב המחקר והפיתוח, יהווה חלק מעסקי הליבה של החברה.
לדברי פרטי, הטכנולוגיה תשמש ליצירת סקרי גולשים, תסייע בסיעור מוחות ובהתאמה אישית של מידע ללקוחות. נכון לעכשיו, באזפיד לא תשתמש ב-AI כדי לכתוב ידיעות חדשות, כך אמר דובר החברה ל-CNN.
"פריצת הדרך בתחום ה-AI פותחת הזדמנות לכניסה לעידן חדש של יצירתיות, שיאפשר לכל בני האדם לרתום את היצירתיות שלהם בצורות חדשות לאינסוף אפשרויות ויישומים, לתמיד", אמר פרטי. "בתחום ההוצאה לאור, הבינה המלאכותית יכול לסייע הן ליוצרי התוכן והן לקהל, להוות השראה לרעיונות חדשים, ולאפשר התאמה אישית של תוכן עבור הלקוחות. כשרואים את זה בפעולה - זה מדהים למדי".
ראשי תעשיית המדיה אמרו לאחרונה שבינה מלאכותית תהווה מהפכה עבור העסקים שלהם. בעוד באזפיד היא יצרנית התוכן הגדולה ביותר עד כה שפונה לבינה מלאכותית, כמה חברות אחרות נקטו צעדים דומים. CNET השתמשה לאחרונה בבינה מלאכותית כדי לכתוב סיפורים, אך התהליך לא התבצע בצורה חלקה, עם כמה מאמרים שהצריכו תיקונים אנושיים. העורכת הראשי של CNET, קוני גוליילמו, אף התנצלה על הטעויות ואמרה שתהליכים החדשים נכנסו לתוקף כדי למנוע חזרה עליהן בעתיד.