סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עומרי דקלו ו יובל וינבוים מייסדי Ubeya
עומרי דקלו (מימין) ויובל וינבוים, מייסדי Ubeya (צילום: נחומי חי)

הסטארט-אפ שניהל מערכי עובדים לליגת האלופות גייס 10 מיליון דולר

הסטארט-אפ Ubeya, שהוקם ב-2017,  פיתח פלטפורמה למציאת עבודות מזדמנות. הפלטפורמה נמצאת בשימוש אצטדיונים באירופה ובאמצעותה נוהלו בשנה האחרונה מערכי עובדים של גמר ליגת האלופות בכדורגל והופעות של טיילור סוויפט 

חברת הסטארט אפ אוביה (Ubeya) שבנתה פלטפורמה למציאת עבודות מזדמנות גייסה 10 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן EGP האמריקאית שזו עבורה השקעה ראשונה בחברה ישראלית. משקיעים נוספים בסבב הן קרנות הון סיכון MoreVC ומאגמה שהובילו את סבבי הגיוס הקודמים של החברה. עד היום גייסה אוביה 5 מיליון דולר בלבד, בשני סבבים ראשוניים.
החברה הוקמה ב-2017 על ידי עומרי דקלו, שמכהן בתפקיד המנכ"ל ויובל וינבוים, סמנכ"ל טכנולוגיה. היא מעסיקה 25 עובדים ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים. הפלטפורמה של אוביה מחברת בין מעסיקים שמחפשים עובדים מזדמנים או עובדי משמרות לבין צעירים שמעוניינים לעבוד מבלי להתחייב למעסיק אחד. כך למשל, על הפלטפורמה של החברה הישראלית מנוהלים היום מערכי העובדים של אצטדיונים באירופה, בהם גם וומבלי וגם האצטדיונים של ארסנל, צ'לסי, טוטנהאם, אייקס ונוספים. באמצעות אוביה נוהלו בשנה האחרונה מערכי עובדים של גמר ליגת האלופות בכדורגל, טורניר ווימבלדון בטניס והופעות ובהן של טיילור סוויפט וה"פו פייטרס".
החברה עובדת גם בישראל עם אולמות אירועים וחברות קייטרינג. לאפליקציה שלה יש היום מעל 250 אלף משתמשים פעילים. הפלטפורמה של אוביה מנהלת הן את צד המעסיק כגון תכנון אירוע, גיוס עובדים ותפעול ה-BACK OFFICE כגון דיווחי שעות וחישוב שכר והן את צד העובד שרואה את דירוג המעסיקים השונים ואת השכר מראש.