אלפי משתמשים בטוויטר מדווחים על תקלות באתר ובאפליקציה
אלפי משתמשים בטוויטר מדווחים על תקלות באתר ובאפליקציה
לפי הדיווח באינדיפנדנט הבריטי, כ-4,000 אנשים התלוננו על מגוון בעיות בפלטפורמת המדיה החברתית, ובהן היעלמות של לוחות זמנים וחוסר יכולת לאחזר ציוצים. אתמול הודיעה טוויטר שכדי לצפות בציוצים, משתמשים יהיו חייבים להירשם לשירות
אלפי משתמשי טוויטר התלוננו היום (שבת) על בעיות בפלטפורמת המדיה החברתית, כך מדווח אתר אינדיפנדנט הבריטי.
לפי הדיווח, קרוב ל-4,000 אנשים התלוננו באתר Down Detector על בעיות בטוויטר, כולל חוסר היכולת לאחזר ציוצים, לוחות זמנים חסרים והיעלמותם של עוקבים. לא ברור מה הסיבה לבעיות או כמה זמן הן יימשכו. החברה טרם הגיבה. ככל שיש תקלה, היא לא נוגעת לכל המשתמשים, ורבים ממשיכים להשתמש בטוויטר כרגיל.
הדיווחים על בעיות בטוויטר החלו בשעה 12:30 שעון בריטניה (14:30 שעון ישראל), ועדיין נמשכים. משתמש אחד כתב ב-Down Detector: "הצטרפתי לטוויטר ב-2009, והיו לי יותר בעיות מאז שאלון (מאסק) השתלט עליה מאשר בכל התקופה שלפני כן. זה לא שפוי".
אתמול הציגה החברה כלל חדש שיאפשר רק לבעלי חשבון בפלטפורמה לקרוא ציוצים - מהלך שאותו כינה אתמול הבעלים אלון מאסק "אמצעי חירום זמני". לפי דיווח ברויטרס, המשתמשים שינסו לקרוא תכנים בפלטפורמת המדיה החברתית יתבקשו לפתוח חשבון או להיכנס לחשבון קיים כדי שיוכלו לקרוא את הציוצים המועדפים עליהם. "בזזו מאתנו כל כך הרבה מידע באופן שפגע בשירות עבור המשתמשים הרגילים", כתב מאסק בציוץ.
מאסק צייץ אמש בטוויטר וכתב כי החברה יישמה מספר מגבלות:
- חשבונות מאומתים מוגבלים לקריאת 6,000 פוסטים ביום;
- חשבונות לא מאומתים עד 600 פוסטים ביום;
- חשבונות חדשים לא מאומתים עד 300 ביום.