תקלה במוצרי מיקרוסופט: משתמשים לא מצליחים להיכנס לטימס ולאאוטלוק
תקלה במוצרי מיקרוסופט: משתמשים לא מצליחים להיכנס לטימס ולאאוטלוק
בשעות האחרונות הולכים ומתרבים דיווחים של משתמשים מרחבי העולם על בעיות בכניסה לשירות המייל ולשירות המסרונים של ענקית הטכנולוגיה. מיקרוסופט: "זיהינו בעיית רשת פוטנצאילית ואנחנו עורכים ביקורת"
מיקורוספט הודיעה שהיא מבצעת ברגעים אלה בדיקה מקיפה נוכח התקלות שהתגלו בשעות האחרונות בכמה ממוצריה ושירותיה, לרבות שירות המסרונים טימז ושירות המייל אאוטלוק. על פי אתר CNBC, ענקית הטכנולוגיה האמריקאית מסרה שייתכן שמשתמשים לא יכולים כעת להיכנס למגוון שירותים הקשורים למיקורוספט 365.
"זיהינו בעיית רשת פוטנצאילית וכעת אנחנו עורכים ביקורת על מנת להחליט מה יהיו צעדי פיתרון הבעיות הבאים שלנו", נמסר מהחברה בעקבות תלונות רבות שהגיעו אליה ממשתמשים שלא הצליחו להיכנס לשירותים שונים שלה.
בשירות Downdetector, בו אנשים יכולים לדווח על בעיות ועל ניתוקים בתארי איניטרנט ובאפליקציות, נרשם בשעתיים האחרונות זינוק חד במספר המשתמשים שמדווחי על בעיות הנוגעות למוצרי ולשירותי מיקרוסופט - כאמור, לרבות טימז, אאוטלוק ושירות הענן של החברה.