סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
כנס JOURNEY - ד"ר קארינה טירל מהסטארט אפ הזוכה PerMe
ד"ר קארינה טירל מהסטארט-אפ הזוכה PerMe, בכנס JOURNEY של EY (צילום: אוראל כהן)

כנס JOURNEY של EY
הסטארט־אפ הזוכה: בריאות מבוססת דנ"א

מתוך 200 חברות, 8 עלו לגמר תחרות הסטארט־אפים של כנס JOURNEY של EY. הסטארט-אפ שזכה במקום הראשון: PerMe שפיתח פלטפורמת בריאות דיגיטלית מבוססת דיפ טק

חברת PerMe היא הזוכה בגמר תחרות הסטארט־אפים השנתית "The Pitch", שהתקיימה במסגרת כנס JOURNEY השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY שהתקיים אתמול בתל אביב. הגמר נפתח בדבריו של ראש עיריית תל אביב־יפו רון חולדאי, שהדגיש את הצורך הדחוף בהשבת החטופים עכשיו ואת הקשר החשוב בין העיר לתעשיית ההייטק.
שמונה עולות לגמר הציגו לאחר שמעל 200 חברות הגישו מועמדות, ו־24 חברות נבחרו בחצי הגמר בתחרות המתקיימת זו השנה ה־12. השופטים בתחרות היו יזהר שי, אוקטובר נקסט; סיוון שמרי דהאן, קומרה קפיטל; דניאל שנער, כללטק; אירית קאהן, קרן Growth של גולדמן סאקס.
ד"ר קארינה טירל, Chief Commercial Officer, הציגה את PerMe, פלטפורמת בריאות דיגיטלית מבוססת דיפ טק המתמקדת בבדיקות דנ"א, במטרה להנגיש את תחום הבריאות המותאמת אישית - כאמור, הזוכה בתחרות. החברה מציעה חיישן חד־פעמי פשוט, זול ומהיר, המזהה וריאציות גנטיות ומספק תוצאות דיגיטליות תוך דקות ישירות לטלפון הנייד, ללא צורך במרכיבים מיקרו־אלקטרוניים או במעבדה. הפלטפורמה ממירה נתונים ביולוגיים להמלצות בריאות. PerMe מונעת על ידי צוות יזמים מנוסים בראשות יואב רפפורט (מנכ"ל) ופרופ' גיל עצמון (יו"ר הוועדה המייעצת), ומבקשת להנגיש פתרונות בריאות מבוססי דנ"א לכל אדם. לשאלת השופטים אמרה טירל כי העדיפות במכירות המוצר היא לתעשיות הביטחוניות, והקוסמטיקה ולאחר מכן לאזורי הבריאות הדורשים אישור FDA.
אוהד בירון הציג את בייגל AI, פלטפורמת מודיעין מוצר המסייעת לצוותי מוצר לבנות תכונות משמעותיות על ידי זיהוי נקודות תורפה והערכתן על בסיס השפעה כלכלית, זמנים ומחויבויות. הפלטפורמה מאפשרת לצוותי מכירות והצלחה להכיר טוב יותר את צרכי הלקוחות, להסיר חסמים ולסגור עסקאות מהר יותר. בייגל AI נוסדה על ידי היזמים הסדרתיים אוהד בירון (מנכ"ל), יובל נחמן (סמנכ"ל מוצר) ואיתי דנינו (סמנכ"ל טכנולוגיות).
אלון יעקובי, מייסד משותף ו־COO של CustoMed, הציג את הפלטפורמה מבוססת AI המביאה לשדרוג בתכנון וביצוע של ניתוחים. החברה הופכת הדמיות רפואיות לתלת־ממד ותכנון הליכים כירורגיים עם פתרונות מותאמים אישית בתוך דקות. באמצעות ממשק פשוט, הפלטפורמה חוסכת זמן יקר, משפרת את הדיוק ומפחיתה את התלות במעבדות חיצוניות. החברה השלימה כ־100 ניתוחים מוצלחים בדרך לאישור ה־FDA. יעקובי סיפר כי כל המנתחים בשיבא, שם נערך פילוט של המוצר, הוכשרו לשימוש בפלטפורמה.
שני ביבי היא מייסדת משותפת ו־CEO של CODA, פלטפורמה מבוססת AI שמספקת פתרון עצמאי לתרגום בזמן אמת לשפת הסימנים עבור עסקים, ממשלות ומוסדות אקדמיים. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות חרשים וכבדי שמיעה לקבל שירות איכותי יותר ללא צורך במתורגמנים נוכחים בשטח, תוך עמידה בתקנות החוקיות הנוגעות לנגישות. החברה פיתחה אווטאר שמתרגם בזמן אמת לשפת סימנים בשפות שונות וכולל גם תרגום של הטון והרגש בו נאמרו הדברים. החברה נוסדה על ידי ביבי, מהנדסת מערכות מידע וזוכת פרס הכלכלה לשוויון תעסוקתי ב־2023, ושירן נאור, מהנדסת תוכנה וקצינה לשעבר ביחידה 8200.
גיא גדניר, מייסד משותף ומנכ"ל, הציג את JourneyZ שפיתחה טכנולוגיית AI למניעת נטישת לקוחות בחברות SaaS שעושה פרסונליזציה ללקוחות של חברות B2B. לשאלה מן השופטים השיב גדניר כי פתרונות קיימים אינם מספקים פתרון מלא והפרסונליזציה בזירת ה־B2B מורכבת יותר והטכנולוגיה של החברה המוגנת בפטנטים, רובם בתחום למידת המכונה, היא הדבר שמבדל אותם מהאחרים.
דר יוסף, מנכ"ל ומייסד Veryo Studios, הציג את החברה, סטודיו חדשני לבידור וגיימינג, המפתח את Apes TD, משחק מובייל המשלב הגנת מגדלים וירי בגוף שלישי. החברה יצרה תשתית טכנולוגית ייחודית ובנתה IP ייחודי המאפשר יצירת סדרת משחקים מאתגרים וקלים ללמידה. המודל העסקי מבוסס על משחק חינמי עם רכישות בתוך האפליקציה ומנויים. החברה, שגייסה 1.9 מיליון דולר ומשתתפת בתוכניות האצה של Meta ו־Google, פונה לשוק לא מנוצל בשווי של 70 מיליארד דולר בשנה.
אריאל אוטניק, מנכ"ל ומייסד, Seemore Data, פלטפורמה לאופטומיזציית מוצרים מבוססי נתונים, שנועדה למפות את הנתונים ולמקסם את החזר ההשקעה (ROI) מנתונים בכל השרשרת והמערכת הטכנולוגית. החברה מספקת נראות בזמן אמת לעלויות ומבצעת ניתוחי עומק כדי להבטיח שפרויקטי הנתונים שמביאים ערך אמיתי לעסק מקבלים את המשאבים הנדרשים. מייסדי החברה, אוטניק וגיא ביצ'ר (סמנכ"ל טכנולוגיות), מובילים צוות מומחים בתחום הנתונים מתל אביב, ומטרתם לשפר את התשואה על נתונים עבור ארגונים ולייעל את צוותי הדאטה.
אבי שפושניק, מנכ"ל Hedgify, הציג את הפלטפורמה דיגיטלית שמספקת לחברות קטנות ובינוניות גישה לניהול סיכונים פיננסיים, במטרה להגן מפני תנודות בשוק ללא הצורך בבנקים או ברוקרים. הפתרון של Hedgify מאפשר לחברות ''לנעול' מחירים עבור סחורות, אנרגיה, ריביות ומטבעות, ובכך לשמור על רווחיות ולהבטיח יציבות פיננסית. הממשק הפשוט של Hedgify מתאים למקבלי החלטות מכל תחום, ומאפשר להם לקבל הגנה על מחירים בלחיצת כפתור. החברה נוסדה על ידי יזמים עם ניסיון של עשרות שנים במסחר ובטכנולוגיה פיננסית, ומטרתה היא להנגיש כלים מתקדמים לניהול סיכונים לכל עסק, תוך שיתוף פעולה עם מוסדות פיננסיים מובילים.