סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

פשרה לפרטנר בתביעה ייצוגית בעניין חבילות לחו"ל: תפצה לקוחות במיליון שקל

החברה נתבעה בטענה שהפרה את הוראות הרישיון שלה, כשלא עדכנה את לקוחותיה בזמן אמת על כך שחבילות השירותים לחו"ל שרכשו עומדת להסתיים או הסתיימה. לפי הפשרה, פרטנר תציע ללקוחות חבילת שירותים נוספת של 30 דקות שיחה לנוסעים לחו"ל

הסכם פשרה שנחתם בין חברת התקשורת פרטנר לבין התובעים בתביעה ייצוגית, קובע כי החברה תעניק פיצוי ללקוחותיה בגובה של מיליון שקל בתמורה לסילוק התביעה נגדה.
במסגרת זאת, החל מה-7 באוקטובר הקרוב תעמיד החברה לטובת לקוחותיה, הרוכשים חבילות סלולרי לחו״ל, חבילה נוספת הכוללת 30 דקות שיחה ללא תמורה. השווי המוערך של הפיצוי לכל לקוח עומד על כ-15 שקלים והוא יינתן עד לגובה הסכום המלא - מיליון שקל, כאמור - על בסיס ״כל הקודם זוכה״.

רק מה שמעניין - הצטרפו לערוץ כלכליסט בטלגרם

הפיצוי מגיע אחרי תביעה ייצוגית שהגישו גל הוכברג וגבי צ׳רטוק נגד החברה. השניים, באמצעות עו"ד אוהד רוזן, טענו כי החברה הפרה את הוראות הרישיון שלה כשלא עדכנה את לקוחותיה בזמן אמת על כך שחבילת השירותים לחו״ל שרכשו עומדת להסתיים או הסתיימה. התובעים טענו שלחילופין שלחה החברה את ההודעות זמן רב אחרי פקיעת החבילות וזאת למרות שהנתונים היו בידה בזמן אמת. כתוצאה שילמו המשתמשים מחיר גבוה משמעותית על השימוש החורג במכשיר.
1 צפייה בגלריה
פרטנר
פרטנר
פרטנר
(יאיר שגיא)
הצדדים הגיעו כאמור לפשרה באפריל האחרון, כאשר התביעה המקורית הוגשה ב-2017, וכעת הוגשה הפשרה לבית המשפט. עוד התחייבה פרטנר להציע ללקוחות חבילת שירותים נוספת של 30 דקות ללקוחות הנוסעים לחו״ל, שתיכנס לתוקף ותחויב רק אם וכאשר הלקוחות ימצו את מלוא החבילה המקורית שרכשו. בית המשפט אישר תשלום גמול נוסף של 75 אלף שקל למבקשים וכן שכר טרחה לבא כוחם של 175 אלף שקל.