סמסונג משיקה שורת מאפייני AI חדשים לטלוויזיות הפרימיום שלה
סמסונג משיקה שורת מאפייני AI חדשים לטלוויזיות הפרימיום שלה
מסכי הטלוויזיה, שישווקו תחת המיתוג ויז'ן, יוכלו לבצע חיפושים מקוונים למידע על תוכניות, לתרגם בזמן אמת ולייצר תמונות רקע. התכנון הוא להוסיף מעבד AI שיוכל גם לנתח מידע, לחזק צבעים ולשפר שמע. החברה תשתף פעולה עם מיקרוסופט וגוגל כחלק מהרחבת יכולות ה-AI של המכשירים
סמסונג ממשיכה להתרחב בתחום הבינה המלאכותית ומשיקה שורה של מאפייני AI חדשים לטלוויזיות הפרימיום שלה. בסוכנות בלומברג דיווחו כי הטלוויזיות הללו ישווקו תחת המיתוג של ויז'ן AI (Vision AI).
מסכי הטלוויזיה שיתבססו על בינה מלאכותית יוכלו לבצע חיפושים מקוונים למידע על התוכניות המוצגות, כמו זיהוי שחקנים או מוצרים, לתרגם בזמן אמת ולייצר תמונות רקע מותאמות אישית, כך לפי הצהרה שפרסמה החברה במהלך כנס CES בלאס וגאס. כמו כן, התכנון הוא להוסיף לדגמי הטלוויזיה מעבד AI שיוכל גם לנתח מידע, לחזק את הצבעים ולשפר את השמע.
"בסמסונג לא מתייחסים לטלוויזיות כאל מכשירים חד מימדיים לצריכה פסיבית, אלא כשותפים אינטראקטיביים ואינטליגנטיים שמתאימים עצמם לצרכים שלכם", מסר אס. ווי יונג, מנהל חטיבת התצוגה הוויזואלית של החברה.
סמסונג הדרום קוריאנית היא יצרנית הטלוויזיות הגדולה בעולם כבר קרוב לשני עשורים. החברה הודיעה גם על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט וגוגל כחלק מהתכנון להרחבת יכולות ה-AI של המכשירים.