סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
יואב ענב ודן סחר, מייסדי GUIDDE
יואב ענב ודן סחר, מייסדי GUIDDE (צילום: GUIDDE)

ה"ווייז" של ענף התוכנה: Guidde גייסה 11.6 מיליון דולר ליצירת הדרכות וידאו

החברה הישראלית נוסדה בשנת 2,000, פיתחה פלטפורמת AI שמאפשרת לעובדים ליצור תיעוד לכל תוכנה או תהליך. עד כה היא גייסה 15.6 מיליון דולר

חברת Guidde המפתחת פלטפורמת וידאו גייסה 11.6 מיליון דולר בסבב גיוס A. סבב הגיוס מגיע כשנה מאז השקת המוצר של החברה ומביא את סך ההשקעות בחברה ל-15.6 מיליון דולר.
החברה פיתחה פלטפורמת AI שמאפשרת לכל עובד ליצור הדרכות ותיעוד מבוסס וידאו לכל תוכנה או תהליך. היא הוקמה ב-2020 על ידי היזמים הסדרתיים יואב ענב ודן סחר.
"אפליקציות תוכנה הפכו למשאב קריטי של כל ארגון אך אתגרי ההטמעה ואימוץ של תוכנות חדשות הולכים וגדלים", אומר ענב, המנכ"ל. "המשימה של שיתוף ידע, הטמעה, אימון ותמיכה הפכו לעקב אכילס של רוב חברות התוכנה. למעשה בנינו את ה "Waze" של ענף התוכנה: אתה אומר למערכת שלנו לאן אתה רוצה להגיע ומה אתה רוצה להשיג, ומערכת Guidde מנווטת אותך ליעד הנכסף באמצעות וידאו שמסביר הכל בפשטות ובנוחות. המערכת שלנו מאפשרת לחברות תוכנה להגדיל את שיעור האימוץ שלהן על ידי משתמשים חדשים, להגדיל את שביעות רצון המשתמשים ולאפשר להם לחדור בקלות וביעילות לשוק", הדגיש ענב.
מהחברה נמסר שהיא חוותה צמיחה משמעותית בהכנסות מאז השקת המוצר בשנה שעברה וכבר נמצאת בשימוש בקרב 500 ארגונים.
את סבב הגיוס הובילה קרן Norwest Venture Partners בהשתתפות המשקיעים הקיימים: Entrée Capital, Honeystone Ventures, Crescendo Ventures ו- Tiferes Ventures .