סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אופטימיות זהירה: בהייטק חוזרים לגייס עובדים

מאנדיי, אנבידיה, פלייטיקה ואחרות - למרות חוסר הוודאות, ישנן בקרב חברות הטק גם כאלה שצומחות ומגדילות את מספר העובדים. איך מתקבלים לעבודה באחת החברות שמגייסות עכשיו עשרות או מאות עובדים

אחרי תקופה ארוכה של גלי פיטורים, צמצומים והתייעלות בהייטק בעקבות המשבר העולמי, ההפיכה המשטרית והמלחמה - לאחרונה מתחילים לראות יותר ויותר גיוסי עובדים. חברות הייטק רבות פותחות עכשיו משרות חדשות במה שנראה כמו ניצני התאוששות. עם זאת, הגיוסים לא חזרו לרמות של לפני המלחמה וחוסר הוודאות, הנובע מהתמשכותה והיעדר מדיניות לגבי העתיד, מאיב על התאוששות התעשייה.
"אחרי תקופה ארוכה של צמצום והתייעלות בסקטור הטק המקומי, שכללה מהלכי התייעלות נרחבים, פיטורים ועצירת פרוייקטים, אנחנו עדים כעת לשינוי מעודד בחציון הראשון של 24', עם התאוששות בביקוש לעובדים. הגידול שחל בגיוסי כח אדם הינו פועל יוצא למגמה חיובית אחרת שמתרחשת בטק הישראלי: העלייה בהשקעות בחברות טק", אומרת שרון כהן, שותפה וראש מגזר הטכנולוגיה ב-Deloitte ישראל. לדבריה, יש מקום לאופטימיות זהירה גם נוכח ההתעוררות בשיח על הנפקות המתוכננות לראשית 2025.
"עם זאת, את האופטימיות הזהירה כדאי לשלב אותה עם ריאליזם מדוד ולהיות קשובים לדופק כל הזמן, משום שלא הכל ורוד. בימים אלו מתרחשות במקביל, ולנגד עינינו, שתי מגמות מנוגדות: מצד אחד, עלייה בביקושים ויצירת הזדמנויות חדשות בתחומים מתפתחים; ומצד שני - גלי פיטורים נרחבים בחברות גדולות בתעשייה. בנוסף, כאשר מתבוננים בענקיות הטק האמריקאיות, ניתן לראות שהן נוהגות במשנה זהירות בפתיחת משרות חדשות, עם מספר רב של מועמדים המתמודדים על כל משרה חדשה, ובהיקפים גבוהים יותר מבעבר".
ואכן, נתוני גיוסי העובדים בהייטק מראים שחלה התאוששות ברבעון השני של 2024 לעומת הרבעון הראשון אבל עדיין יש ירידה לעומת השנה הקודמת. לפי נתונים של AllJobs במחצית הראשונה של 2024 הייתה ירידה של 9% במספר המשרות הפנויות שפרסמו חברות ההייטק. ברבעון הראשון של השנה הייתה צלילה של 13% ואילו ברבעון השני הייתה התאוששות מסויימת עם ירידה של 6% לעומת הרבעון המקביל ב-2023.
"כבר ברבעון האחרון של 2022 התחלנו לראות האטה. שנת 2023 הייתה בסימן הידוק חגורות, ראינו צמצום וסבבי פיטורים כאשר כולנו יודעים איך הסתיימה השנה - עם מלחמה. ממעוף הציפור, בחצי שנה הראשונה של 2024 ביחס ל-2023 רואים ירידה של גיוסים בהייטק. אם מסתכלים בצורה יותר ממוקדת רואים התמתנות ברבעון השני לעומת הראשון וזה מספר את סיפור החיבור של משתנים מאוד מורכבים כמו העלאת הריבית במשק, הלחימה וכיצד אלה משפיעים על השוק. הלחימה המתמשכת עדיין משפיעה אך יותר ויותר לצד זה מתקיימת איזושהי שיגרה. אנחנו עדיין נמצאים בלחימה מתמשכת כאשר אי הוודאות הוא הגורם שגורם לתקיעות במשק", אומרת ליאת בן תורה שושן, מנהלת תחום קריירה ב-AllJobs.
היא מצביעה על תופעה מעניינת ומדאיגה שמראה את עומק המשבר. בעוד שבתחילת 2023 הרבה פעמים הקיצוצים היו בתפקידי ה'מעטפת' כמו HR, שיווק ומכירות, עכשיו רואים ירידות דווקא בתפקידי ליבה כמו פיתוח, מערכות מידע והנדסה.
ההתאוששות בגיוסים פוגשת ריבוי מועמדים נוכח גלי הפיטורים הקודמים ואי הוודאות משפיע גם על מועמדים שחוששים לעזוב מקומות עבודה אל עבר הלא נודע. "כמנכ"לית חברת השמה המתמחה בגיוס משרות בכירות, אני חווה את התנודות בשוק העבודה מידי יום. המצב מורכב, גלי פיטורים, האטה בגיוסי הון לסטארטאפים, חברות גלובאליות עוצרות גיוסים ואי-ודאות כלכלית לנוכח המלחמה.
זה בא לידי ביטוי גם מהצד של המועמדים, וכמות פניות גבוהה של מחפשי עבודה ועדין, ניצנים של תקווה מתחילים להופיע ואני מרגישה את ההתעוררות הקלה. חברות מחדשות גיוסים, אם כי בזהירות, ומנהלים בכירים ומנהלות בכירות מתחילים לשקול מעברים מקצועיים.
נכון שאני עדין מקבלת פניות רבות לסיוע בחיפוש עבודה, המשקפות הן חששות והן דינמיות בשוק. אבל למרות האתגרים, מסתמנים סימנים לשיפור, ואני מקווה שמגמה זו תתעצם בעתיד הקרוב", אומרת שני מדינה מנכ"לית MESH Executive Solutions.
בדקנו אלו חברות מגייסות עכשיו מספר משמעותי של עובדים ושאלנו את מנהלות הגיוס מה הן מחפשות וכיצד ניתן להתבלט על מנת להתקבל לאותן חברות.

אלה החברות שמגייסות עכשיו עשרות ומאות עובדים:

NVIDIA
אנבידיה, המעסיקה כיום כ-30 אלף עובדים מסביב לעולם ולמעלה מ-4,000 עובדות ועובדים בישראל. בימים אלו NVIDIA מגייסת לכ-200 משרות פתוחות בתחומי הפיתוח, המחקר וההנדסה – מסטודנטים או בוגרי תואר חסרי ניסיון, ועד למהנדסות ומהנדסים וכן חוקרות וחוקרים בעלי ניסיון.
"אנבידיה נמצאת בצמיחה מתמדת ומחפשת לגייס לשורותיה מגוון עובדות ועובדים, בעיקר מתחומי ההנדסה השונים, שיצטרפו אלינו בפיתוח הטכנולוגיות שמניעות את מהפכת הבינה המלאכותית. ממהנדסות ומהנדסי תוכנה וחומרה, דרך אנשי הנדסת מכונות או תעשייה וניהול, ועד לבעלי תארי מתקדמים אחרים – מגוון המשרות וההזדמנויות באנבידיה נרחב. אנחנו מגייסים סטודנטים, ג'וניורים, סיניורים ומנהלים, לשורה של תפקידים, ובהם: תפקידי פיתוח, וריפיקציה, ארכיטקטורה, Data Science, ניהול מוצר, ורבים אחרים", אומרת יעל אבירם רוזנפלד, דירקטורית הגיוס של אנבידיה ישראל.
NESS
Ness, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל, מעסיקה כ-4000 עובדות ועובדים ברחבי הארץ. החברה מגייסת בימים אלה למאות משרות פתוחות הפרושות בכל הארץ, מצפון ועד דרום, ובדגש על אזור המרכז, השפלה וירושלים, לתפקידים בתחומי פיתוח תוכנה, יישום SAP, תשתיות וסיסטם, אבטחת מידע ותקשורת, ארכיטקטי ענן (מולטיקלאוד), תמיכה טכנית, הדרכת והטמעת מערכות מידע, בדיקות תוכנה ועוד.
"אנו מגייסים למגוון תפקידים בפרויקטים משמעותיים בעולמות הבטחון, הבריאות, ההייטק ועוד. כל הפרויקטים הינם בעלי השפעה, נגיעה וערך על חיי היום יום של כולנו. אנחנו פונים למועמדים בכל הגילאים, מכל המגזרים וכמובן גם למועמדים ומועמדות המשרתים במילואים בימים אלה או מסיימים שירות מילואים ארוך, ונשמח להציע להם משרות מתאימות בהתאם לכישורים ולניסיון התעסוקתי", אומרת לדברי נירית עמר, מנהלת הגיוס של NESS.
אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס העוסקת בפתרונות מבוססי הנדסת חומרים לתעשיית ה-semiconductors, מתמקדת בישראל בפיתוח, ייצור והטמעת מערכות מתקדמות מבוססות ראייה ממוחשבת, למידת מכונה ובינה מלאכותית לבקרת תהליך יצור השבבים.
מרכז המחקר והפיתוח הישראלי, שממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז הפיתוח הגדול ביותר של החברה, מחוץ לארצות הברית. החברה מעסיקה כ-34,000 עובדים ועובדות ב-24 מדינות ברחבי העולם מתוכם כ-2,300 כאן בישראל.
בימים אלה החברה מגייסת עובדים לכ-100 משרות סטודנט, ג'וניור ומשרות לבעלי ניסיון. הגיוס הוא לתחומי הנדסה מגוונים לדוגמת Hardware engineer, System engineer, Software engineer ועוד, משרות ניהול, פלנינג, מרקטינג, ניהול מוצר (טכנולוגי) ועוד.
"אנחנו מחפשים אנשים שלא מפחדים מאתגר טכנולוגי ומחפשים מקום עבודה המציע מגוון אפשרויות להצמחת הקריירה. רוב התפקידים דורשים תואר ראשון רלוונטי ובחלקם תואר מתקדם, כמו כן ניתן דגש על מועמדים בעלי מוטיבציה גבוהה ורצון ללמוד ולהתפתח בחברה מולטי דיסציפלינרית", אומרת ספי כנעני מנהלת הגיוס באפלייד מטיריאלס.
מאנדיי
מאנדיי היא מערכת הפעלה לעבודה המספקת מגוון מוצרים באמצעותם ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. בחברה למעלה מ- 1800 עובדים בעולם, מתוכם כ- 1,300 בישראל.
באתר הקריירה של מאנדיי קרוב ל- 200 משרות פתוחות, עבור חלק גדול מהן יעד הגיוס הוא ליותר מעובד אחד.
בין המשרות תפקידי פיתוח ופרודקט רבים, לצד תפקידים לא טכנולוגיים במקצועות כמו שיווק, מכירות, חווית לקוח ותפקידי מעטפת. כחברה המאופיינת בקצב גבוה, תהליך הגיוס הוא ממוקד - מתחילתו ועד סופו השאיפה היא ל 2-4 שבועות בלבד.
"אנחנו מחפשים עובדים איכותיים שאוהבים לקפוץ למים, לדחוף קדימה, שחושבים מחוץ לקופסא ומעריכים תרבות של פתיחות ושקיפות וכמובן – אנשים שאוהבים לעבוד בצוות ושרוצים להשפיע על הצורה שבה אנשים עובדים ברחבי העולם", אומרת מוריה סטלקובסקי, דירקטורית גיוס במאנדיי.
מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אחד משלושת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של מיקרוסופט העולמית, מעסיק כ-3,000 עובדים בישראל ואחראי על מוצרי הליבה של החברה אשר משפיעים על מאות מיליוני לקוחות ברחבי העולם. החברה מגייסת לעשרות משרות בתחומים כמו הנדסת תוכנה, מחקר סקיוריטי וניהול.
"מיקרוסופט ממשיכה בתנופת הגיוס למגוון רחב של תפקידים ותחומים המהווים את ליבת הפיתוח והטכנולוגיה של החברה בישראל אשר שותפה בהובלת תחומי הסייבר וה-AI בחברה. אנו מחפשים עובדות ועובדים עם ניסיון בטכנולוגיות AI ו-ML, עם רצון ומוטיבציה ללמוד ולהתפתח כדי להתאים לאתגרים החדשים שמציב עידן הבינה המלאכותית. העובדות והעובדים שלנוזוכים להזדמנות לעבוד על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם, ולשתף פעולה עם הלקוחות הגדולים והמובילים בעולם", אומרת שגית תדהר אקרמן, מנהלת הגיוס של מיקרוסופט בישראל.
אלעד מערכות
אלעד מערכות, חברת התוכנה המונה 1,300 עובדים ברחבי הארץ, מציעה בימים אלה 250 משרות בתחומי פיתוח, QA, יישום, ניהול פרויקטים וניתוח מערכות בעולמות הדאטה, דיגיטל וה-CRM. בין המשרות הפתוחות: מומחים בניתוח מערכות Generative AI , מנהלי פרויקטים BI , Senior Angular Developer.
"חברת אלעד היא חברה ותיקה ויציבה בשוק הטכנולוגיה הישראלי, אשר מצליחה כבר מעל 40 שנה להוביל את שוק התוכנה הישראלי. מגזר ההייטק מהווה בסיס יציב לצמיחת הכלכלה. אנו מגייסים כל העת על מנת להגדיל את פעילותה של החברה ולתרום כך את חלקנו העסקי והכלכלי להעצמת השוק הישראלי הנדרשת במיוחד בעת הזו", אומרת מעין בירן ברקוביץ מנהלת מחלקת גיוס אלעד מערכות.
Playtika
פלייטיקה, ענקית גיימינג בינלאומית המתמחה במשחקי מובייל ובידור אינטראקטיבי, מעסיקה למעלה מ-3,000 עובדים ועובדות בעולם, כ-1,100 מתוכם פועלים ממטה החברה בהרצליה.
החברה מגייסת לעשרות משרות ביניהן מנהלי מוצר, מנהלי מונטיזציה, אנליסטים, User Acquisition, ומנהלי כלכלת משחק (game economy). בנוסף מגייסת מפתחי Unity ו- Java.
גם השנה, כמו בשנים קודמות, פלייטיקה עתידה לפתוח אקדמיות בהם מגייסת ומכשירה עובדים למקצועות בענף הגיימינג. בקרוב יפתחו שתי אקדמיות ייעודיות לתפקידי Business Analyst ו Game Economy .
"בפלייטיקה מתגאים בדנ״א של צ׳יטה (סמל החברה) ובהתאם מחפשים א.נשים סקרנים ודינמיים, שאוהבים לזוז מהר, עם צוות מעולה לצדם שידחף ויאתגר. אנשים אשר ממוקדים במטרה ובזיהוי סדרי העדיפויות, ושומרים על דנ״א פשוט וישיר. אנחנו מעודדים תשוקה ונועזות לצד קבלת החלטות מבוססות דאטה וניתוח נתונים", אומר לאון שטיימן, מנהל גיוס בפלייטיקה.
לגבי ראיונות בחברה, אומר שטיימן: "בואו מלאי תשוקה ומוטיבציה עם 'רעב' ללמוד. שחקו במשחקים לפני ראיון, תנסו לאתגר אותנו ואתכם, להעלות הצעות, מה היה מעניין אתכם לבדוק . תהיו נועזים וכנים".
פאלו אלטו נטוורקס
פאלו אלטו נטוורקס היא חברת אבטחת הסייבר הגדולה בעולם, ומעסיקה כ-13.5 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה מגייסת 80 עובדים בישראל לתפקידי מחקר ופיתוח, בהם מפתחי בקאנד, מנהלי מוצר, חוקרים ואנליסטים.
"אנחנו מחפשים אנשי מקצוע מנוסים שאינם רק בעלי כישורים טכניים יוצאי דופן, אלא גם תשוקה ללמידה ומחויבות ליצירת עולם בטוח יותר בכל יום מחדש. למועמדים אידיאלים עבורנו יש, בין היתר, חשיבה חדשנית, ניסיון משמעותי עם מערכות מורכבות, בעדיפות לעולם הסייבר, ומוטיבציה גבוהה להתמודדות עם אתגרים", אומרת מורין מוזס, דירקטורית גיוס בפאלו אלטו נטוורקס ישראל.
גונג (Gong.io)
Gong.io, פיתחה פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות הממנפת טכנולוגיות בינה מלאכותית לשדרוג היכולות של צוותי מכירות. החברה מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים ועובדות בכל משרדיה, מתוכם 360 במשרדיה ברמת גן. כיום מגייסים בגונג ללמעלה מ-70 משרות לתפקידי פיתוח Backend, Frontend, Devops ו- Security.
"הגיוס בגונג מתבצע על רקע הצמיחה העסקית המרשימה והמתמשכת של החברה ברחבי העולם והעמקת הפעילות שלנו בתחומי ה-AI. הצמיחה המהירה מצריכה צוותים מוכשרים שיכולים להתמודד עם אתגרים גדולים ולתרום להצלחה", אומרת מורן פרלמן, מנהלת הסייט של חברת Gong בישראל.
טאבולה
טאבולה, חברת המלצות התוכן, הנסחרת בנאסד״ק ומעסיקה כ-2,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-700 בישראל, מגייסת לכ-80 משרות פתוחות גלובליות וכ-30 משרות בישראל. בין המשרות הפתוחות לשוק הישראלי: פיתוח תוכנה, הנדסת אלגוריתמים, Data Analyst, ניהול מוצר ו- Account management.
"אנחנו בטאבולה מחפשים שחקני צוות, אנשים סקרנים ויצירתיים שהם data driven ו customer centric. העבודה היא בסביבה חברית, מקצועית, מפרה ומאתגרת", אומרת ליטל איתן שמידט, מנהלת הגיוס בטאבולה.
דאזז
חברת הסייבר הישראלית Dazz (דאזז) פיתחה פלטפורמה לתעדוף ותיקון אוטומטי של חולשות אבטחה באמצעות בינה מלאכותית. החברה מעסיקה כ-125 עובדים בעולם, מתוכם כמחצית בישראל, ומגייסת כיום לעשרות משרות פתוחות – לרבות מפתחי Back-end מנוסים, מנהלי מוצר, מנהלי Customer Success ועוד.
"דאזז היא חברת סטארט-אפ שצומחת במהירות ואנחנו מחפשים כוכבים שיידעו לעמוד בקצב – עם דרייב פנימי, אסרטיביות וחשיבה יצירתית, שיודעים להוביל תהליכים מקצה לקצה. המועמדים האידיאליים הם מי שיודעים ליזום רעיון ולהפוך אותו למציאות, לקרוא את התמונה הגדולה ולתרגם אותה לעשייה אישית. התרבות הארגונית שלנו היא כזו שמקדמת "ראש גדול" ותפיסת אחריות רחבה - ויותר מכל, חשוב לנו לגייס אנשים נעימים שיודעים לעבוד בצוות. בונוס מבחינתנו הוא אם יש לכם תחביב מיוחד - בדאזז יש אוסף כשרונות של בשלנים ואופים, מאמני כושר, נגנים וזמרים, ואנחנו מחפשים אנשים שיהפכו את המסע המרגש של בניית חברה לכיף", אומרת קורל הרץ, Head of People ב-Dazz.
Pontera
חברת פונטרה, שפיתחה טכנולוגיות טכנולוגית המאפשרת ליועצים פיננסיים בארה"ב, לנהל את חסכונות הפרישה של לקוחותיהם באופן מאובטח ובהלימה עם הנחיות הרגולציה, גייסה עד כה 160 מיליון דולר. החברה מתכנת לגייס 30 עובדים בישראל ולהגדיל את משרד העובדים ל- 320 במשרדיה בהרצליה וניו יורק עד סוף 2024 מ-120 עובדים שעבדו בחברה בפברואר 2022.
בפונטרה מגייסים לפונקציות חדשות דוגמת דירקטור/ית אופרציית מוצר בכיר/ה (Director of Product Operations ) ובנוסף דירקטור/ית מערכות מידע לשדרג את התחום ומנהלי/ת מוצר בכירים. תפקידים נוספים שפתוחים הם: מפתחי אוטומציה, דבאופס, מפתח/ת פרונט אנד ומהנדס/ת סקיוריטי.
"עבור ג'וניורים התקופה מאתגרת. מספר המשרות הפתוחות עבורם אינו גבוה. אנשים מסיימים ללמוד ומתקשים למצוא את התפקיד הראשון שלהם. בפונטרה, אנחנו מאמינים בהשקעה בעובדים ובצמיחה שלה בתוך הארגון, ולכן מגייסים גם ג'וניורים בתחום פיתוח התוכנה, אשר מתפתחים אצלנו", אומרת גליה בר שלום, סמנכ"לית משאבי אנוש, פונטרה ישראל.
Elementor
חברת אלמנטור, פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט בקוד פתוח מעסיקה מעל 350 עובדות ועובדים ב-20 מדינות כאשר מטה החברה ושני שליש מעובדיה נמצאים בישראל.
החברה צפויה לגייס במחצית השנייה של השנה החברה צפוייה לגייס 30 משרות חדשות כאשר כמעט מחצית מהגיוסים יהיו למחלקת המחקר והפיתוח: משרות ניהוליות של ראשי צוותים, מפתחי Full Stack, DevOps ועוד. בנוסף, החברה מגייסת למספר תפקידים במחלקת השיווק. בין היתר, Product Marketing Manager וכן תפקידי אסטרטגיה להשקת מוצרים חדשים.
"אנחנו מחפשים אנשים בעלי חדוות עשייה ויצירה, יכולת להסתגל לשינויים ולעבוד בקצב מהיר, שמחפשים אקשן וחדשנות ומצד שני יודעים לעבוד בסביבת עבודה ששואפת לביצוע ברמה הגבוהה ביותר ועל פי יעדים ברורים״, אומרת עדי פיין, CHRO בחברת Elementor.
איילנד
חברת הסייבר איילנד, שפיתחה הדפדפן המציע פתרון אבטחה הוליסטי ומתקדם, החיוני במיוחד בעולם העבודה ההיברידי של היום מגייסת עשרות מפתחים בימים אלו.
בין המשרות הפתוחות- סניור פולסטאק , בקאנד, פרונט, מנהלי מוצר (PM) , מעצבי מוצר, אוטומציה, דבופס, QA , מפתחי iOS , מפתחי C++.
"איילנד ממשיכה לגייס למגוון רחב של תפקידי פיתוח ומחפשת אנשים שיובילו פיתוח של מוצרים מורכבים עם הטכנולוגיות החדישות ביותר בעולמות הסקיוריטי, הדאטא וחווית המשתמש. אנחנו מחפשים אנשים בעלי מוטיבציה ורצון גדול להצליח. אנשי פיתוח שאוהבים לאתגר את עצמם ולבנות מוצרים מאפס, ושואפים לעבוד עם הצוות הכי חזק בשוק, שמטפל בלקוחות הגדולים ביותר בעולם ויצר סטארטאפ חדשני בצמיחה מאד מהירה", אומרת עדי רייס, מנהלת הHR של איילנד.
האניבוק
HoneyBook, שפיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעסקים קטנים ועצמאים, אשר מעסיקה 240 עובדים, מתוכם 140 במרכז הפיתוח בתל אביב תגייס השנה לעשרות משרות חדשות בדגש על תפקידי פיתוח (פול סטאק, פרונט אנד ומובייל), ראשי צוותים, מנהלי מוצר, אנליסטים, אנשי דבאופס, מעצבים, ו- QA.
אנחנו מגייסים אנשים מנוסים ומקצועיים, עם אהבה אמיתית למקצוע שלהם, שיש להם את התשוקה להצליח ורואים את עצמם כאחראים על הצלחת החברה. אנשים של אנשים, אותנטיים וצנועים שנהנים מעבודת צוות", אומרת מרינה גורמן, מנהלת הגיוס בחברה.
StarkWare
סטארקוור הינה חברת דיפ-טק ישראלית הפועלת בתחום הבלוקצ'יין. הטכנולוגיה שפיתחה החברה פותרת את אחד האתגרים המשמעותיים הקיימים כיום בבלוקצ'יין, אתגר הסקייל, הגורם לכך שלא ניתן לבצע כמות גדולה של פעולות על גבי הבלוקצ'יין, ובפרט על גבי את'ריום והביטקוין. החברה, המעסיקה כ-180 עובדים ברחבי העולם, מגייסת למרכז הפיתוח שלה בנתניה לעשרות משרות פתוחת, ביניהן משרות פיתוח תוכנה (בקאנד ופולסטאק), מנהלי מוצר, פיתוח עסקי, אבטחת בלוקצ'יין, ועוד.
Papaya
חברת פאפאיה שמרכז הפיתוח שלה יושב בתל אביב מגייסת לעשרות משרות בישראל. החברה מעסיקה כיום מעל ל-300 עובדות ועובדים כאשר במהל שנת 2023 גייסה למעלה מ-100 מתוכם. החברה הוקמה ב-2019 והפלטפורמה שלה הופכת את עולם המשחקים היחידניים לזירה של משחקים רבי משתתפים שמבוססים על יכולות אישיות.
בין המשרות הפתוחות ניתן למצוא מפתחי בקאנד, מנהלי מוצר, מפתחי יוניטי, מנהלי מוניטיזציה, ועוד.
אפל
ענקית הטכנולוגיה מעסיקה למעלה מ2,300 מהנדסות ומהנדסים בישראל בשלושת מרכזי הפיתוח - הרצליה, חיפה וירושלים.
כיום באתר יש 90 משרות פתוחות, ביניהן Design Verification Engineers, System on Chip Design Engineers , Design for Testability (DFT) Engineers, FGPA Engineers, Wireless systemsומהנדסי חומרה/תוכנה עבור אימות סיליקון (Silicone Validation).
Lightrun
חברת Lightrun הפועלת בתחום ה-Developer Observability מעסיקה 60 עובדים שמרביתם בישראל. החברה צפוייה לגייס 15 עובדים לכל המחלקות החל מפרודקט, פיתוח ומכירות, למשרות כמו QA, ,Product manager ,UX, Backend Developers ,VP Sales ,AEs .SDRs
Cycode
חברת הסייבר הישראלית סייקוד המעסיקה 120 עובדים בעולם, מתוכם 70 בישראל, מגייסת 15 עובדים ועובדות לתפקידי מפתחי בקאנד, מהנדסי דבאופס, מהנדסי דאטה, תפקידים שונים גם במחלקות משאבי אנוש ופיננסים.
Intuit
Intuit היא ענקית פינטק אמריקאית המספקת פלטפורמה לניהול פיננסי לעסקים קטנים ומשקי בית, המשרתת כ-100 מיליון לקוחות ברחבי העולם. מרכז המו"פ של החברה בישראל מעסיק 500 עובדים, מרביתם בתפקידי פיתוח טכנולוגיים. המרכז בישראל הוא השני בגודלו מחוץ לארה"ב, כאשר ברחבי העולם מעסיקה Intuit למעלה מ-18,000 עובדים.
בימים אלו, החברה מגייסת בישראל עשרות עובדים למגוון משרות בתחומי סייבר, AI ופינטק. המשרות כוללות תפקידי פיתוח תוכנה (Front-end, Back-end, Full stack), ניהול מוצר, ארכיטקטים וחוקרים – במגוון דרגים, ממפתחים בעלי ניסיון של שנים בודדות ועד למנהלי צוותים מנוסים.
נאייקס
נאייקס , מחברות הפינטק הישראליות הגדולות בעולם, מספקת פלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות גלובלית. בנאייקס, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובבורסת נאסד"ק, כ-900 עובדים, מתוכם כ -550 בישראל. החברה מגייסת ל-30 משרות פתוחות בישראל כיום במגוון תפקידים החל מתפקידי פיתוח, ניהול מוצר, QA ועד לשיווק, מכירות, כספים ואופרציה, כולל תפקידי ניהול בכירים.
"מייסדי החברה נמצאים בתפקידי מפתח והרוח היזמית שלהם נוכחת בארגון באופן מאוד עמוק, כך שאנחנו מחפשים אנשים עם חיבור וזיקה למה שאנחנו קוראים – founders mentality, לא לפחד ליזום, לשנות ולהוביל. לנסות ולהעז, וזה לא משנה באיזה תפקיד" אומרת לי שחיבר, מנהלת גיוס ומשאבי אנוש בנאייקס.
אלטשר
חברת הפינטק אלטשר (altshare), המפתחת פלטפורמה לניהול אקוויטי לחברות, משקיעים ויזמים, מגייסת בימים אלה עובדים למטה שלה בתל אביב ולסניף הצפוני בקיבוץ מורן שבמשגב עם. החברה מונה כ- 120 עובדים בישראל.
בין המשרות אליהן מגייסת החברה – משרת Valuation Analyst, Account Manager ו- Customer Service & Trade.
החברה פותחת את שעריה לתושבי הצפון ומגייסת לסניף הצפוני שלה בקיבוץ מורן לתפקיד מנהל/ת תיקי לקוחות (Account Manager), הכולל ניהול פורטפוליו לקוחות עסקיים ואסטרטגיים של החברה, תפקיד שמתאים גם לג'וניורים, שרוצים לדרוס רגל בעולם ההייטק ללא ניסיון קודם. החברה פונה לתושבי הצפון המפונים בימים אלה למרכז להצטרף באופן זמני למטה החברה בתל אביב, ולהתנייד לסניף הצפוני כאשר ירגישו בטוחים מספיק לשוב לביתם, תוך ליווי ותמיכה של החברה.
"תהליך הגיוס אצלנו מאופיין במהירות וביעילות, וכולל מספר שלבים מצומצם" אומרת אביה טליאס, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת אלטשר. "העצה החשובה ביותר שלי למועמדים המעוניינים להצטרף אלינו היא להיות אותנטיים. קודם כל, אנחנו מחפשים אדם שיתאים לתרבות הארגונית שלנו, ולאחר מכן בוחנים את הכישורים המקצועיים הנדרשים לתפקיד", מוסיפה טליאס.
WSC Sports
חברת הספורט-טק הגדולה בישראל WSC Sports, היא חברת ספורט-טק בתחום יצירת חוויות תוכן מבוססות בינה מלאכותית, מותאמות אישית לאוהדים. לחברה מעל ל-500 עובדים במשרדים ברמת גן, ניו יורק, לונדון, סידני, תאילנד, סין ויפן. כ-450 מתוכם בישראל.
נכון לכתיבת שורות אלו, החברה מחזיקה בלמעלה מ-40 משרות פתוחות, למשרות כמו Operations Shift Manager, Growth Product Analyst ו-Data Engineer.
"תחום העיסוק של החברה שלנו, מייצר אופי מיוחד ותמהיל אנושי רחב שנשען בין היתר גם על ערכי הספורט. החברה מפתחת מוצרים שונים שיודעים לנתח בזמן אמת משחקי ספורט במעל למעלה מ 40 ענפי ספורט שונים ובעצם לשנות את האופן שבו אוהדים צורכים ספורט. אנו מאמינים כי עבודת צוות שכוללת בתוכה שיתוף פעולה וחתירה למען מטרה אחת כקבוצה, ממש כמו בתחום הספורט, הינם בין היתר ערכים שקיימים בעובדי החברה ושאותם אנו מחפשים אצל המועמדים המתראיינים אלינו לחברה", אומרת שחף אלנבוגן, VP HR בחברה.
FundGuard
פאנדגארד, המפתחת מערכת לניהול השקעות המיועדת לגופי השקעות הגדולים בעולם, מעסיקה 140 עובדים גלובלית, מתוכם למעלה מ-100 במרכז הפיתוח הישראלי. החברה מגייסת 30 עובדים בתקופה זו למשרות טכנולוגיות בעיקרן: מפתחים לתחומי תשתיות , Backend , Big Data, Frontend developer, DevOps. בנוסף החברה מחפשת מחפשים מנהלי מוצר מנוסים עם ידע מבוסס מעולם שוק ההון.
"מה צריך כדי להיות FundGuardian? הבנה טכנולוגית עמוקה, חדות מחשבה, תשוקה לפתרון בעיות מורכבות, יכולות למידה ומשימתיות. אבל הכי חשוב - להיות בן אדם שנעים לעבוד איתו, לחשוב ביחד, להשיג ביחד", אומרת מירב יבנה, מנהלת גיוס בחברה.
Semperis
חברת הסייבר Semperis, הפועלת בתחום ניהול ואבטחת זהויות בארגונים, הבטיחה לאחרונה מימון אסטרטגי בהיקף של 125 מיליון דולר בהון וחוב מ- J.P Morgan ו- Hercules Capital, על פי שווי של מעל למיליארד דולר. החברה מעסיקה מעל 430 עובדים בעולם מתוכם מעל 120 בישראל, ומגייסת עשרות עובדות ועובדים בישראל למגוון של תפקידי פיתוח בהם מהנדסי תוכנה ומנהלי צוותים.
ONE
וואן טכנולוגיות (ONE), המפתחת ומספקת פתרונות ושירותי מחשוב ודיגיטל, מעסיקה מעל 7,000 עובדים בארץ ובחו"ל. בימים אלה החברה מגייסת מאות עובדים למגוון תפקידים טכנולוגיים בעולמות הפיתוח, ההטמעה והיישום, בקרת איכות, מכירה ושירות.
החברה מגייסת עובדים לפרוייקטים במגזר הביטחוני והעסקי ולשם כך מחפשת אנשי מקצוע בעולמות התוכנה הארגונית, דיגיטל, ענן, תשתיות מחשוב ודאטה, אבטחת מידע וסייבר, בינה מלאכותית ודאטה אנליטיקס.
"אנו מגייסים עובדים מקצוענים ובעלי ניסיון שישתלבו בארגון מוביל ויעזרו לנו להעניק ערך מירבי ללקוחות שלנו, הכוללים חברות מובילות וגדולות במגזר העסקי והציבורי במשק", אומר סער רם, מנכ"ל קבוצת היועצים ב-ONE Taldor.
Fireblocks
פיירבלוקס (המוערכת בשווי 8 מיליארד דולר) פיתחה פלטפורמה מאובטחת לניהול נכסים דיגיטליים בטכנולוגיית הבלוקצ'יין. החברה מתכננת לגייס השנה 60 עובדים, מתוכם 25 בישראל בתחומים כמו Product, R&D, Operations ו- DevOps.
שרה לאורה חגי, מנהלת מחלקת הגיוס הגלובאלי: "בנוסף למיומנויות ולידע המקצועי, אנו מחפשים עובדים עם ברק בעיניים שרוצים להיות חלק משינוי טכנולוגי רחב ולהוביל אותו ביחד איתנו."
Melio
חברת Melio המפתחת ומנהלת פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב להעביר ולקבל תשלומים במהירות ובקלות, מעסיקה כיום כ-600 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי של החברה והשאר בארה"ב.
החברה מגייסת למעלה מ-20 עובדים בכל המחלקות בעיקר לתפקידי פיתוח תוכנה (פולסאטק ובקאנד), ניהול צוות פיתוח, דבאופס, ניהול מוצר, עיצוב מוצר, כתיבת תוכן, כספים ושיווק.
"כדי להתכונן לראיונות אצלנו מומלץ לקרוא על החברה, לשמוע את ההנהלה שלנו מדברת על המוצר בפודקסטים ולעקוב אחרינו ברשתות החברתיות. כדי להצליח במליו, צריך יכולת להציע פתרונות יצירתיים לאתגרים מורכבים, יכולת לקחת רעיונות טובים ולהפוך אותם לפתרונות יעילים וישימים , יכולת להוביל מהלכים בצוותים גלובליים, תוך מיקוד במשימה שלנו - לעזור לבעלי עסקים קטנים", אומרת שלומית פרקש, ראשת צוות גיוס ב-Meilo.
קבוצת EMET
קבוצת EMET, ענקית השירותים המקצועיים, מתמחה בפיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים בסביבות ארגוניות מורכבות, מעסיקה 1,400 עובדים בעולם, מהם 1,100 בישראל. לחברה 200 משרות פתוחות מרביתן לתפקידים טכנולוגיים, בניהם מפתחי Frontend ו Fullstack, אנשי DevOps, Storage, מומחי Splunk , מומחי אבטחת מידע ותקשורת, אנשי Data, ועוד. חלק מהמשרות מתאימות לעבודה היברדית, וחלק מיועדות לעבודה במשרדי הלקוחות ברחבי הארץ.
Earnix
חברת הפינטק ארניקס (Earnix), העוסקת בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, מעסיקה מעל 300 עובדים בעולם, מעל ממחציתם בישראל.
לארניקס 35 משרות לתפקידי מפתחי בק-אנד ופרונט-אנד, מפתחי אלגוריתם ML, דבאופס, QA, מהנדסי אוטומציה, אנליסט מערכות מידע, ניהול Business Application, ניהול Customer Success ו- GRC.
AppsFlyer
בחברת AppsFlyer פתוחות בימים אלה כ-40 משרות: במחלקות הפיתוח, מוצר, ניהול לקוחות, מכירות, שיווק ועוד.
החברה מעסיקה כ-1,500 עובדים, מתוכם כ-900 בישראל.
״תהליך הראיונות לרוב יכלול כ-5 ראיונות מקצועיים ואישיים, ובחלק המשרות מועמדים ומועמדות מתבקשים להגיש עבודת בית או פרזנטציה. המטרה של התהליך היא ללמוד על הניסיון המקצועי של המועמדת, וכן לבחון את ההתאמה ההדדית לתרבות הארגונית המיוחדת של AppsFlyer: יכולות של למידה, הגדלת ראש, מוטיבציה והנעה לצד זיק של יזמות", אומרת אוניצן שפטלוביץ ראש צוות גיוס בחברת AppsFlyer.
Fiverr
Fiverr, מרקטפלייס לפרילנסרים, מעסיקה למעלה מ-800 עובדים, כ-650 מהם במטה החברה בתל אביב.
החברה מגייסת ללמעלה מ-80 משרות ביניהן ניתן למצוא תפקידי Fronend, Backend, Fullstack, Data science, CS ותפקידים שונים במחלקות הMarketing, Legal ו-HR.
נטורל אינטליג'נס
נטורל אינטליג'נס הפועלת בתחום ההשוואות המקוונות, מעסיקה למעלה מ-500 עובדים, רובם המכריע בישראל. בחברה פתוחות כרגע 25 משרות, חלקן עם כמה תקנים, ביניהן אנליסטים עסקיים ושיווקיים, Data Operations, עורכי תוכן באונליין ועוד. אחת המשרות המרכזיות אותה מחפשת החברה לאייש היא מנהל/ת מכירות ופיתוח עסקי.
Sela
חברת Sela, ספקית גלובלית של שירותי הענן של Microsoft, Google ו- AWS עבור סטארט-אפים, וחברות, מעסיקה 400 עובדים בעולם מתוכם 280 בישראל. החברה מגייסת 19 עובדים ועובדות בישראל. חלק מהמשרות מוצעות כעבודה מהבית וחלק כעבודה ממשרדי החברה, בהתאם לאיזור ודרישות הלקוח. המשרות הפתוחות: ארכיטקט בתחום ענן ומנהלי מכירות בתחום הענן AWS/AZURE., מהנדס תמיכה ענן, מהנדס דאטה ענן, מהנדס DevOPs,מהנדס full stack.
"אנו שמים דגש על איתור מועמדים המתאימים לתרבות הארגונית של החברה המבוססת על גאווה וערכי מקצוענות, שירותיות, יושרה, שיתופי פעולה, התפתחות מתמדת וגישה חיובית שלא מוותרת על פחות ממצויינות, אך בעיקר כיף תוך כדי תנועה", אומרת רונית פבל מיכאלי, סמנכ״לית משאבי אנוש בחברה.
AT&T
מרכז המחקר והפיתוח הישראלי של ענקית הטכנולוגיה והתקשורת AT&T עוסק בפיתוח מוצרים ופתרונות בתחומי טכנולוגיה שונים כגון סייבר, GEN AI, מובייל, תקשורת, ענן ואי-קומרס עבור מיליוני הלקוחות הפרטיים והעסקיים של החברה.
ב- AT&T העולמית ישנם כ-150 אלף עובדים, מתוכם כ-500 במרכז המחקר והפיתוח בישראל. המרכז מגייס בימים אלו לכ-20 משרות בתחומים של פיתוח תוכנה, בדגש על מוצרי AI, ארכיטקטורה, ניהול מוצר, ניהול פרויקטים, דאטה אנליטיקס, חווית וממשק משתמש (UI\UX).
"מה שיכול למקסם את הסיכוי של מועמדות ומועמדים להתקדם בתהליך, הוא להדגיש כבר בשלב קורות החיים את האימפקט שהם עשו, השינויים שהם הובילו, טכנולוגיות חדשות שהם הטמיעו ועוד. בראיון עצמו מומלץ להתמקד ביכולות האישיות. לא רק לבצע את המטלות בהצלחה, אלא לספר על אירועים בהם התמודדתם עם אתגרים באמצעות עבודת צוות, מקומות בהם השפעתם חברתית, שילוב כלי AI, יצירתיות ולמידה של טכנולוגיות חדשות", אומרת אלה שלף-אהרוני, סמנכ"לית משאבי האנוש של מרכז המו״פ AT&T בישראל.
SciPlay
SciPlay היא אחת מחברות הגיימינג המובילות בעולם, המייצרת משחקי סושיאל קזינו, בינגו וקז'ואל. החברה מעסיקה למעלה מ-800 עובדים, מתוכם כ-300 עובדים בתל אביב ממגוון תחומים: פיתוח, ניהול מוצר, שיווק דיגיטלי, אנליטיקס, data science, ניהול פרויקטים, עיצוב גרפי, בדיקות תוכנה ועוד.
"כשמגיע אלינו מועמד או מועמדת אנחנו קודם כל מחפשים אם יש להם תשוקה אמיתית למה שהם עושים ואם הם רוצה להצטרף לצוות מנצח." אומרת עדי מנדלקרן, מנהלת גיוס גלובאלי ב SciPlay ישראל. "לעיתים תשוקה יכולה לגבור על ניסיון. יש לנו כ- 18 משרות פתוחות בפיתוח, מרקטינג, דאטה ומוניטיזיישן. לראיון איתנו אני ממליצה לכם להגיע מוכנים. תורידו את המשחקים שלנו, תשחקו בהם ושתפו אותנו בחווית המשחק שלכם, זה יכול ללמד אותנו הרבה על דרך החשיבה שלכם."
Upwind
המטרה של Upwind היא לאפשר ללקוחותיה להשתמש בסביבות ענן בצורה מאובטחת ויעילה כדי לקדם את העסקים שלהם. החברה, שהוקמה ב-2022 על ידי הצוות שהוביל את Spot.io (שנרכשה על ידי NetApp),מעסיקה כ-130 עובדים, מתוכם 80 בישראל, והיא מתכננת להכפיל את מצבת כוח האדם שלה בשנה הקרובה.
בין המשרות הפתוחות: מפתחי Backend, חוקרי אבטחה, מנהלי מוצר ו-Solution Architect.
"Upwind מביאה מומחיות מיוחדת וראשונה מסוגה בתשתיות ענן לחזית אבטחת הסייבר, תוך שהיא מתחרה עם החברות הגדולות בתעשייה, עם אמונה באנשים ובעבודת צוות כגורמים מרכזיים להצלחה, ודגש על שיתוף פעולה וכבוד הדדי. עובדי Upwind נהנים מסביבת עבודה שמקדמת יזמות, יצירתיות ותקשורת פתוחה, כשהחברה מציעה מסלולי קידום פנימיים, אתגרים מקצועיים ועבודה עם קולגות מסביב לעולם", אומרת ויק רוזנשטרום, ראש מחלקת משאבי אנוש ב-Upwind.
פנטרה
Pentera מפתחת פלטפורמת אימות אבטחת סייבר ובדיקות חדירות אוטומטיות. החברה, המעסיקה כ-360 איש ברחבי העולם מגייסת 23 עובדים. למחלקת הפיתוח בארץ החברה מחפשת מפתחי בק-אנד המתמחים בג'אווה, מהנדסי פרונט אנד המתמחים בריאקט, מנהלי מוצר המתמחים בענן ואנשי דבאופס.
מילניום
מילניום היא חברה גלובלית לניהול השקעות אלטרנטיביות המנהלת מעל 67 מיליארד דולר, עם יותר מ-5,600 עובדים ברחבי העולם, מהם 1,400 טכנולוגיים. החברה מעסיקה בישראל כ-50 עובדים ובין המשרות הפתוחות: Python Quantitative Developer, Backend Engineer (Go), Software Engineer- C#, C++ Team Lead, C++ Developer.
ארמיס
ארמיס (Armis Security) מגייסת למגוון משרות - החל מתפקידי מוצר, דאטה, וכן משרות ניהול ופיתוח נוספות למרכז המו״פ של החברה בתל אביב. ארמיס מגייסת כיום לכ-20 משרות פתוחות בישראל, שיצטרפו לכ-750 עובדי החברה ברחבי העולם.
Cyera
חברת הסייבר Cyera שהוקמה בשנת 2021 והשלימה לאחרונה סבב גיוס לפי שווי של כ-1.4 מיליארד דולר ממשיכה להתרחב ומגייסת לכ-20 משרות פיתוח ועיצוב בישראל. בין התפקידים: Backend, Full Stack, DevOps, MLOps, IT Manager, QA, Product Manager, Product Designer, Software Architect ו-Backend TL.
האניקומב
האניקומב - חברת AI המבטחת נכסי נדל״ן בשווי של יותר מ-21 מיליארד דולר בשוק האמריקאי, מגייסת ל-70 משרות בכלל, ובמיקוד ל-20 משרות מקומיות.
נובה
נובה (Nova), חברה טכנולוגית ישראלית מובילה בתעשיית השבבים הגלובליים המספקת פתרונות חדשניים לתהליכי בקרת ייצור, מעסיקה כ- 1200 עובדים בארץ ובעולם, מתוכם למעלה מ - 500 בישראל. מטה החברה בפארק המדע ברחובות.
החברה מגייסת עובדים בימים אלה בישראל ל-20 משרות, ובהן משרות SW Developer, Automation developer, system engineer.
"אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר טאלנטים. הפוקוס שלנו הוא על הכישורים הבינאישיים לא פחות מאשר על היכולות המקצועיות של המועמדות והמועמדים. זה מגיע מההבנה שעבודת צוות היא המפתח ליכולת שלנו ליצר טכנולוגיה פורצת דרך ובמיוחד בתעשייה שלנו, זה חיוני להצלחה העסקית של החברה", אומרת טלי סלמה, Head of global Talent Acquisition, בחברת נובה.
WeSki
WeSki, סטארט אפ בתחום ה-TravelTech בשוק חופשות הסקי העולמי, מתכננת לגייס עד סוף השנה 20 עובדים בתחומי הפיתוח, המוצר, שיווק, כספים ותמיכה בלקוחות, לאור צמיחת החברה. עבור מחלקת הפיתוח מגייסים ראש צוות וגם מפתחי Full-Stack מנוסים שיקחו חלק מרכזי בתכנון הארכיטקטורה ובבניית המוצר.
״אנחנו מחפשים טאלנטים שרוצים לעשות שינוי, להשפיע, ליזום דברים חדשים, לפתור בעיות בצורה יצירתית, להביא את עצמם לידי ביטוי ומעל הכל, כאלה שחשוב להם להיות חלק מחברה צומחת שנמצאת בגדילה", אומרת אורטל אביב, מנהלת הגיוס בחברה.
Novidea
חברת האינשורטק Novidea פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו- MGAs/MGUs. החברה מעסיקה כ- 300 עובדים מתוכם כ-150 בישראל ומגייסת ל-35 משרות, בינהן: ראשי צוות פיתוח, מפתחים, ראשי צוות יישום Salesforce, מיישמי Salesforce, מנהלי מוצר, מנתחי מערכות ועוד.
Hello Heart
חברת הבריאות הדיגיטלית הלו-הארט (Hello Heart) המעסיקה 220 עובדים בארה"ב ובישראל, מתוכם 85 עובדים ממשרדי החברה בתל אביב באופן היברידי, מגייסת 10 עובדים. התפקידים המוצעים הם במחלקות שונות כמו פיתוח עסקי, מכירות, ניהול מוצר, ייעוץ, ועוד. המשרות העיקריות אליהן מגייסת החברה כרגע בארץ מתמקדות בניהול מוצר, תחום שדרישותיו כוללות ניסיון מעמיק בפיתוח מוצרי B2C, בדגש על אפליקציות מובייל גלובליות.
"תהליך הגיוס בהלו הארט כולל לרוב מספר ראיונות מקצועיים, תרגיל טכני, שיחות עם ממליצים, ומתן תשובה סופית. אנחנו שואפים להעניק למועמדים חוויה מקצועית, מהירה ומכבדת", אומרת אור גורן, Senior Talent Acquisition בחברה.
Salt Security
יוניקורן הסייבר Salt Security מפתח טכנולוגיה לאבטחת ממשקי API, מעסיק כיום 180 עובדים, מתוכם 110 במרכז הפיתוח הישראלי והשאר בארה"ב. החברה מגייסת 11 עובדות ועובדים למגוון תפקידים כולל מנהל מוצר, מפתח פרונטאנד, ראש צוות פיתוח ומפתח תוכנה בכיר לקבוצת הפלטפורמה, מהנדס דאטה, ראש צוות פיתוח ומפתח RT Linux.
"מעבר לניסיון מקצועי, האישיות של העובדים חשובה לנו לא פחות – אנחנו מחפשים שחקני נשמה, עם אנרגיות גבוהות, עצמאיים, חושבים מחוץ לקופסא, ומעיזים ללמוד ולהתפתח, שנחושים להצטרף לצוות חדשני בתחום אבטחת הסייבר. כדי להתקבל לסולט סקיוריטי, אנחנו מחפשים מועמדים עם ניסיון רלוונטי, יכולת עבודה בצוות, ויכולת להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים מורכבים. בסולט, אנחנו מאמינים בשיטת גיוס של חבר מביא חבר, מרבית הגיוסים שלנו הגיעו מהמלצות של עובדים ואף של מועמדים שהיו חלק מתהליך הגיוס אצלנו ובחרו להעביר את הבשורה הלאה", אומרת אהובי מראד, דירקטורית HR בחברה.
Glassbox
גלאסבוקס (Glassbox), ספקית של שירותים מבוססים תוכנה (SaaS), למטרת ניתוח ומיקסום חוויית המשתמשים באתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, מעסיקה מעל 300 מתוכם מעל 130 בישראל. בחברה משרות פתוחות לתפקידים: מפתחי IOS, מפתחי Java, Head of Global Talent Acquisition , Enterprise Account Executive, Account Manager, Head of Global Support
Evinced
חברת הסטארטאפ Evinced, המפתחת כלים למפתחים להטמעת נגישות בסקייל גבוה באפליקציות ווב ומובייל מעסיקה 100 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 50 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב. החברה מתכננת לגייס עד סוף השנה מעל ל-10 עובדים ועובדות לסייט הישראלי וכרגע פתוחות משרות פיתוח עם מומחיות בתחומי מובייל, ווב AI ו-Machine Learning- משרת Devops Engineer, משרת iOS SDK Engineer, משרת Machine Learning Engineer, משרת MLOps Engineer, ומשרת Rust Engineer.
Screen Post Production
החברה מעסיקה 45 עובדים בשני משרדים בישראל ומגייסת 18 עובדים ועובדות לשני משרדי החברה, עובדים המתמחים בטכנולוגיות AI עם דגש וחיבור לוידאו, מומחי מושן דיזיינרס ומומחי הפקה.
Shield
חברת הפינטק Shield, פיתחה ומנהלת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וניתוח ביג דאטה לאיתור מניפולציות והונאות בשוק ההון. שילד מעסיקה 150 עובדים, רובם במטה ובמרכז הפיתוח במתחם הבורסה ברמת גן והשאר בארה"ב ואירופה. החברה מגייסת 12 עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, תפעול, מוצר, כספים ומשאבי אנוש. בין המשרות הפתוחות: COO – מי שמוביל את כל תהליכי ה-Post Sales בחברה, FE Tech Lead, מנהל QA, סורסרית, חשבת, CSM וכתב טכני.
Finout
פינאווט (Finout) הוא סטארט אפ המפתח פלטפורמה לניהול וייעול עלויות הענן בארגונים (FinOps). החברה מעסיקה כ-50 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב והשאר במשרד בניו יורק. בין לקוחותיה Lyft, The New York Times, Choice Hotels, Wiz, Appsflyer, Orca Security, Forter, Riskified וארגונים נוספים.
החברה לאחר גיוס סבב B, ונמצאת בצמיחה משמעותית עם גידול בהכנסות וכרגע עם 12 משרות פתוחות בישראל במגוון רחב של תפקידים ורמות, עם עוד משרות רבות שיפתחו השנה, בעיקר בתחום הפיתוח, כולל מהנדסי Fullstack, מהנדסי Backend לצוותי הּדאטה, DevOps וראשי צוותים.
ScaleOps
החברה פיתחה פלטפורמה שמנהלת ומייעלת את הקצאת משאבי הענן עבור אפליקציות Cloud-Native. הפלטפורמה חוסכת לחברות עד 80% מעלויות הענן שלהן, תוך שיפור ביצועי האפליקציות, ומשחררת את צוותי הפיתוח מהתהליך החוזר של הקצאת משאבים באופן ידני. החברה מגייסת 40 משרות בתחומי R&D, account manager, sales engineer ועוד.
Okoora
חברת סטארט-אפ הפינטק אוקורה (okoora) פיתחה פלטפורמת ענן מבוססת AI לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים. החברה, מעסיקה 120 עובדים, 60 מהם בתל-אביב, והיתר בשוויץ, פולין, קפריסין וגרמניה. אוקורה מגייסת בימים אלה לכ-30 משרות פתוחות גלובליות וכ-50 משרות בישראל.
בין המשרות הפתוחות לשוק הישראלי: מפתחים, מנהלי מוצר, מנתחי מערכות, אנשי QA, מתמטיקאים, מנהלי סיכונים, תפקידי שיווק, קריאייטיב, מנהלי שותפים, מנהלי מפיצים, כותבים טכניים, מכירות, מנהלי לקוחות, מנהלי חשבונות, חווית משתמש, מנהלי הצלחת לקוח.
Zero Networks
חברת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), שפיתחה פתרון אוטומטי שמונע מתוקפים להתפשט ברשת הארגונית, ומעסיקה 70 עובדים בתל-אביב, ארה״ב ואירופה, מגייסת בימים אלה לכ-40 משרות פתוחות, מחציתן בישראל. בין המשרות הפתוחות לשוק הישראלי: מפתחי תוכנה, מהנדסי אוטומציה, מומחי דאטה, חוקרי אבטחה, אנשי QA, כותבים טכניים ואנשי שיווק מוצר.
DoorLoop
DoorLoop היא פלטפורמה לניהול נכסים המיועדת למנהלי נכסים, חברות ניהול, משקיעי נדל״ן ובעלי בתים. כיום מנהלת DoorLoop מעל 250 אלף יח״ד בארה״ב וקנדה והיא מונה כ 150 עובדים ברחבי העולם. במרכז הפיתוח בישראל עובדים כ 50 עובדים כאשר בימים אלו מגייסים לשלוחה הישראלית למעלה מ 10 עובדים למגוון תפקידים : Senior Full Stack Developer QA Automation Engineer ,Senior Product Manager ,Senior Product Designer
גל כהן Senior Talent Acquisition Partner ממליצה לא לתת למראיין את התחושה שאתם מתראיינים בעוד מלא מקומות ושהוא אחד מני רבים, גם אם זה נכון. "תראו שבאתם לתת עבודה ושבאתם לענות לנו על צורך מסויים - ואת כל זה תנגישו למראיין בצורה קונקרטית".