כלכליסט-טקחברת EasySend המפתחת תוכנה לייצור תהליכים דיגיטליים גייסה 50.5 מיליון דולר
כלכליסט-טק
חברת EasySend המפתחת תוכנה לייצור תהליכים דיגיטליים גייסה 50.5 מיליון דולר
את הגיוס הובילה קרן הון הסיכון Oak HC/FT והשתתפו בה גם המשקיעים הקיימים בחברה, Vertex Ventures, Intel Capital, ו-Hanaco Ventures. עד היום החברה גייסה 71.5 מיליון דולר סה"כ
חברת הסטארט-אפ EasySend, המפתחת תוכנה לייצור תהליכים דיגיטליים, גייסה 50.5 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון Oak HC/FT. בסבב הגיוס השתתפו גם המשקיעים הקיימים בחברה: Vertex Ventures, Intel Capital, ו-Hanaco Ventures. בנוסף, החברה מודיעה על גיוס חוב בהיקף 5 מיליון דולר מ- Silicon Valley Bank. ב-2020, EasySend גייסה סבב A של 11 מיליון דולר, שהתווסף לסבב סיד של 5 מיליון דולר מלפני כן. עד היום החברה גייסה 71.5 מיליון דולר סה"כ.
EasySend הוקמה ב-2016 על ידי טל דסקל (מנכ"ל), עומר שיראזי (סמנכ"ל תפעול) וערן שיראזי (סמנכ"ל טכנולוגיה). הפלטפורמה של EasySend עוזרת לארגונים ועסקים קטנים ליצור תהליכים דיגיטליים תוך ימים בודדים. למשל לבנות ולהשיק תהליכי הצטרפות, הצעות מחיר, עדכון ושינוי שירותים, טפסי תביעה ועוד. חוויית הלקוח הדיגיטלית מחליפה את הצורך בניירת, קבצי PDF והתהליכים ידניים שונים, בכדי לספק חווית לקוח אינטואיטיבית וקלה. זאת באמצעות שימוש בסביבת פיתוח ללא קוד.
הודעת החברה מגיעה לאחר שנת צמיחה מואצת בה הכנסות החברה בארה"ב גדלו פי 10, בין היתר כתוצאה מעבודתה עם לקוחות מתחומי הביטוח, הבנקים, ונותני האשראי, כמו Cincinnati Insurance, NJM Insurance Group, PSCU, Sompo, and Petplan. הגיוס צפוי להאיץ את הצמיחה העסקית בארה"ב ובאזורים נוספים בעולם, וכן יתמוך בהעמקת יכולות הפלטפורמה עבור ענפי תעשייה חדשים.
EasySend מעסיקה כיום מעל מאה עובדים ואף מתכוונת להכפיל בשנה הקרובה את כוח האדם שלה במשרדיה בתל אביב, אירופה, יפן ואוסטרליה. לקוחותיה בישראל הם מרבית חברות הביטוח והבנקים הגדולים, כמו הראל, מנורה, אלטשולר שחם, בנק לאומי ואחרים.
לדברי מנכ"ל החברה, טל דסקל: "מגפת הקורונה הובילה שינוי מהותי באינטראקציה הדיגיטלית של אנשים עם עסקים ונותני שירות. EasySend עוזרת לארגונים האלו להאיץ את תוכניות הטרנספורמציה הדיגיטליות שלהם ולהוציאן לפועל תוך שבועות בודדים לעומת מספר שנים. כך, EasySend מאפשרת לארגונים להציע חווית משתמש יוצאת דופן ולהשיג יתרון תחרותי משמעותי. אנו שמחים על התמיכה שקיבלנו מ-Oak HC/FT והמשקיעים האחרים, ואנחנו נרגשים להמשיך לעזור לחברות לעשות את הקפיצה הדיגיטלית שלהם בצורה הטובה והיעילה ביותר.
"היום, יותר מבעבר, חברות מחויבות לייצר חווית לקוח יוצאת דופן כדי לשמור על יתרון תחרותי בשוק. EasySend עושה טרנספורמציה לשיטה בה עסקים מספקים חווית משתמש דיגיטלית עבור לקוחותיהם בדרך יעילה ומהירה", אמר דן פטרוזו, שותף ב-Oak HC/FT. "ההשקעה ב-EasySend משקפת את האמון שלנו בפוזיציה הייחודית של החברה להוביל ארגונים לתוך העידן הדיגיטלי, ואנחנו צופים צמיחה משמעותית בעתיד".