סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין קובי אייזנברג ו דור שי חברת Autofleet אוטופליט
מימין: קובי איזנברג ודור שי, מייסדי Autofleet

אקזיט על גלגלים: אוטופליט נמכרה לענקית ציי רכב קנדית ב-110 מיליון דולר

חברת Element Fleet הנסחרת בבורסת טורונטו רכשה את החברה הישראלית שמפתחת טכנולוגיה לניהול ציי רכב ומציעה פלטפורמת ענן למיקסום יעילות וביצועים

החברה הקנדית Element Fleet הנסחרת בבורסה של טורונטו רכשה את חברת אוטופליט (Autofleet) הישראלית תמורת כ-110 מיליון דולר. Element Fleet היא החברה הציבורית הבינלאומית הגדולה בעולם לניהול ציי רכב והיא מנהלת למעלה מ-1.5 מיליון רכבים ברחבי העולם. אוטופליט נוסדה בשנת 2018 על ידי קובי איזנברג ודור שי, ומעסיקה כ-70 עובדים שימשיכו לעבוד בחברה שתמשיך לפעול כיחידה עצמאית.
אוטופליט מפתחת טכנולוגיה לניהול ציי רכב מכל הסוגים, ומציעה פלטפורמת ענן למיקסום יעילות וביצועים, כלים לניהול ואוטומציה של תחזוקת הרכבים, נסיעות, הזמנות, נהגים, תהליכי עבודה ועוד. Autofleet גייסה 28 מיליון דולר עד היום ובין משקיעיה קרן ההשקעות KeyFrame Capital, קונצרן הענק היפני Fujitsu, חברת הצמיגים האמריקאית Goodyear ובנוסף Mizmaa Ventures, ,Maniv Mobility ו-Next Gear Ventures.

1 צפייה בגלריה
עובדי חברת Autofleet אוטופליט
עובדי חברת Autofleet אוטופליט
עובדי אוטופליט. ימשיכו לעבוד בחברה שתמשיך לפעול כיחידה עצמאית
לורה דוטורי-אטאנסיו (Laura Dottori-Attanasio), נשיאה ומנכ"לית Element מסרה: "אנו משוכנעים שהמומחיות והמקצועיות של Autofleet יאפשרו לנו להאיץ את המודרניזציה של היכולות הדיגיטליות שלנו, ישפרו את יכולתנו להרחיב את עסקי הליבה שלנו במהירות רבה יותר, ובסופו של דבר יגדילו את הערך שאנו נותנים ללקוחותינו ולבעלי המניות שלנו".
קובי איזנברג, מנכ"ל ומייסד אוטופליט מסר: "השותפות הזו מייצגת שילוב עוצמתי של שתי חברות עם חזון וערכים דומים. היא תאפשר לנו למנף את עוצמתה של Element בשוק כדי להאיץ את הצמיחה של Autofleet באמצעות פתרונות חדשניים ומהירים יותר, לטובת כלל התעשייה".