סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מחאת ההייטק ב בורסת ניו יורק של ארגון Israeli mapped in NY הפיכה משטרית

מחאת ההייטק הגיעה לבורסה בניו יורק: "זינוק במספר החברות הישראליות בעיר"

מנכ"לים של סטארט-אפים ישראליים מובילים, יחד עם מנכ"ל Israeli Mapped in NY, פתחו היום את המסחר בניו יורק - וניצלו את האירוע כדי למחות נגד ההפיכה המשטרית

‏Israeli Mapped in NY, פלטפורמת הסטארט-אפים הישראליים בניו יורק, הוזמנה היום על ידי הבורסה בניו יורק לפתוח את המסחר כהוקרה על פעילותה המרכזית בתעשיית הטק בניו יורק בתמיכה המשמעותית בחברות המתרחבות לארהב.
את המסחר פתח גיא פרנקלין, מייסד ומנכ"ל ‏Israeli Mapped in NY, כשלצידו נשיאת הבורסה, לין מרטין ומנכ"לים של סטארט-אפים ישראליים מובילים, בהם אסף רפפורט מ-Wiz, אדם סינגולדה מ-Taboola, אורי גושן מ-AI21, מירב בהט מ-Dazz, ואמיר חבר מ-Uveye.
היזמים והמנהלים הישראליים ניצלו את הבמה הבינלאומית שניתנה להם כדי למחות נגד ההפיכה המשטרית בישראל. אחרי הצלצול בפעמון לבשו הבכירים חולצות עם הכיתוב "הצילו את הדמוקרטיה שלנו".
2 צפייה בגלריה
מחאת ההייטק ב בורסת ניו יורק של ארגון Israeli mapped in NY הפיכה משטרית
מחאת ההייטק ב בורסת ניו יורק של ארגון Israeli mapped in NY הפיכה משטרית
גיא פרנקלין (במרכז) ובכירים בענף פותחים את המסחר בניו יורק
(צילום: Wiz)
"סטארט-אפים ישראליים מתרחבים לניו יורק. כשהמצב בישראל מידרדר, גוברים הסיכונים והאי ודאות, וכאן המצב משתפר ורואים צמיחה גדולה. לכן, אנחנו רואים המשך צמיחה מאסיבית בחברות ישראליות המקימות פעילות בארה"ב", אמר פרנקלין. "המשך הצמיחה של הסטארט-אפים הישראליים בניו יורק הוא תמונת המראה של האירועים המתרחשים בישראל. היזמים הישראלים רוצים לשפר את מצבם וכאשר הם מורידים סיכונים ומצבי אי ודאות, היכולת שלהם לגייס ממשקיעים ולמצוא לקוחות עולה משמעותית".
פלטפורמת Israeli Mapped in NY הוקמה על מנת להראות את ההצלחה הישראלית לעולם ולחבר ולהקל על יזמים ישראלים המתרחבים לניו יורק. לפני כשנתיים הוקמה גם זרוע השקעות המשקיעה בעיקר בחברות ישראליות בסיבוב A. בין החברות: טאלון, איוניקס, סיינריו ועוד.

2 צפייה בגלריה
גיא פרנקלין אירוע הייטק ישראלי ב ניו יורק
גיא פרנקלין אירוע הייטק ישראלי ב ניו יורק
האירוע בניו יורק
(צילום: NYSE)


פרנקלין: "מספר החברות הישראליות בניו יורק חווה צמיחה גדולה בחודשים האחרונים בשל המצב בשווקים. כלומר, חברות שגייסו צריכות להיות כאן ואלו שלא מצליחות לגייס במצב השוק מבינות שכדי להגיע לתוצאות מהירות יותר, במעט שיש להן הן מתרחבות לכאן ושמות פוקוס גדול על השוק בארצות הברית".
עוד אמר: "בניו יורק פועלים כיום מעל 400 סטארט-אפים ישראליים ומספרם עולה מדי חודש. ניו יורק עקפה את סן פרנסיסקו מבחינת יעד מספר אחת לחברות ישראליות המתרחבות לארה"ב".