נמוגו רוכשת את רימרקטי הישראלית בכ-10 מיליון דולר
נמוגו רוכשת את רימרקטי הישראלית בכ-10 מיליון דולר
רימרקטי מספקת פתרונות לאוטומציה של קמפיינים שיווקיים מבוססי נתונים; זוהי הרכישה האסטרטגית השנייה שמבצעת נמוגו אחרי רכישת פרסונלי בתחילת 2020
חברת נמוגו (Namogoo) רוכשת את חברת רימרקטי (Remarkety) הישראלית, המספקת פתרונות לאוטומציה של קמפיינים שיווקיים מבוססי נתונים.
זוהי הרכישה האסטרטגית השנייה שמבצעת נמוגו לאחר הרכישה של פרסונלי (Personali) בתחילת 2020. נמוגו לא פרסמה את שווי העסקה, אך ל"כלכליסט" נודע שהוא עומד על כ-10 מיליון דולר. עובדי החברה הנרכשת הצטרפו לנמוגו.
הרכישה של רימרקטי, המתמחה באוטומציה של קמפיינים שיווקיים ברשת ומשרתת למעלה מ-500 מותגים גלובליים, תאפשר לנמוגו לספק רציפות דיגיטלית מלאה מקצה לקצה. כמו כן הרכישה תאפשר לנמוגו לפרוץ לשוק העסקים הקטנים-בינוניים.
נמוגו מאפשרת לקמעונאים לעצב את מסעות הלקוחות הדיגיטליים עבור כל קונה וקונה על ידי זיהוי כוונותיהם בזמן אמת ואספקת החוויה האישית הנכונה כדי להניע אותם לרכישה - זאת תוך נטרול ההשפעה של הסחות דעת. נמוגו תוסיף עתה לפתרון שלה יכולות לבניית מסעות פרסום בערוצי SMS ודואר אלקטרוני מפולחים ברמה גבוהה, שיניעו לקוחות לפעולה.
"המוצר של רימרקטי מתאים באופן מושלם לפלטפורמה שלנו, ומסייע לנו לספק לקמעונאים את הכלים הדרושים להם", אמר חמי כץ, מנכ"ל ומייסד שותף של נמוגו.
גיא הראל, מנכ"ל ומייסד שותף של רימרקטי: "עם נמוגו יש לנו עתה את המשאבים והטכנולוגיה הקניינית להעביר קמפיינים בערוצי דואר אלקטרוני ו-SMS לשלב הבא עם יכולות ניבוי של כוונות מותאמות אישית".
נמוגו הוקמה ב-2014 בידי חמי כץ ואהד גרינשפן. באוקטובר 2019 השלימה גיוס של 40 מיליון דולר בסבב C, וסך הגיוסים שלה עד היום עומד על 69 מיליון דולר. עם לקוחות החברה נמנים מותגים בינלאומיים מובילים, כגון Asics, Lenovo, Samsonite, Upwork, סאקס פיפט אווניו, Office Depot, Tumi, Dollar Shave Club, Teva