סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי סדריק Sedric.ai ניר לזניק ו אייל פלג
מייסדי סדריק ניר לזניק ואייל פלג (צילום: Rodolphe Felix)

חברת הפינטק Sedric.ai המסייעת לבנקים בניהול סיכונים גייסה 18.5 מיליון דולר

סך ההון שגויס על ידי החברה עד כה עומד על 22 מיליון דולר, והוא ישמש להרחבת מרכז הפיתוח בת"א ולהגדלת צוותי השיווק והמכירות באירופה וצפון אמריקה

חברת הפינטק Sedric.ai ("סדריק"), שפיתחה פלטפורמה למוסדות פיננסיים לניהול סיכונים בעולמות הקומפליינס (ציות), גייסה 18.5 מיליון דולר בסבב. את הסבב הובילו על ידי קרן Foundation Capital מעמק הסיליקון, לצד השקעה אסטרטגית של Amex Ventures, זרועת ההשקעות של אמריקן אקספרס, המשקיעים הקיימים והנוספים בסבב של סדריק כוללים את StageOne Ventures, The Garage, Gefen Capital, Skywell Capital, Secret Chord, ו-K20 Fund.

1 צפייה בגלריה
עובדי חברת ה פינטק סדריק Sedric.ai
עובדי חברת ה פינטק סדריק Sedric.ai
עובדי חברת הפינטק סדריק
(צילום: Rodolphe Felix)

סך ההון שגויס על ידי החברה עד כה עומד על 22 מיליון דולר אשר ישמשו להרחבת מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב ולהגדלת צוותי השיווק והמכירות באירופה וצפון אמריקה. סדריק מעסיקה כיום 30 עובדים. החברה הוקמה ב־2020 על ידי ניר לזניק ואייל פלג.
עבור בנקים וחברות פיננסיות, אימוץ כלים וטכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית, עלולות להגביר סיכונים הן עבור המוסדות האלו והן עבור לקוחותיהם. בשנים האחרונות, גופים רגולטורים אמריקאים ואירופאים הקשיחו את דרישותיהם מהמוסדות הפיננסיים, במיוחד בתחומי הגנת הפרטיות והגנת הצרכן. סדריק מפתחת פתרונות שעוזרים לארגונים להתמודד עם דרישות אלו.
מייסד שותף ומנכ"ל, ניר לזניק אמר:"עמידה ברגולציות נתפס אצל חברות פיננסיות כאתגר שעלול להגביל צמיחה. אנחנו מתקנים את המשוואה הזו. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לארגונים פיננסיים להפוך את ניהול הסיכונים אל מול האתגר הרגולטורי ליתרון תחרותי".