סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
פלאריום העלתה סדרת רשת המבוססת על המשחק "Raid: Shadow Legends"

סדרת האנימציה מורכבת מעשרה פרקים, כל אחד באורך חמש דקות. פלאריום הולכת בעקבות יצרניות משחקים אחרות, כמו סגה ונינטנדו, שהפכו דמויות פופולריות כמו מריו וסוניק לסרטים שוברי קופות

יצרנית המשחקים הישראלית פלאריום (Plarium) העלתה בסוף השבוע לרשת סדרת רשת חדשה המבוססת על המשחק שלה, "Raid: Shadow Legends". הסדרה קרויה "Raid: Call of the Arbiter", ומורכבת מעשרה פרקים באורך חמש דקות שיעלו מדי שבוע. הפרק הראשון כבר זכה לשני מיליון צפיות.
"'Raid' הפך לנכס חשוב בפורטפוליו של פיקסל יונייטד ופלאריום, שלקחו את החזון הזה והגשימו אותו בסדרה שפותחת בפני המותג שלל אפשרויות", אמר מייקל לאנג, מנכ"ל פיקסל יונייטד, החברה האם של פלאריום. "סדרה זו מרחיבה את פעילות מותג פלאריום לאחד העולמות הפופולריים ביותר – עולם סרטי האנימציה", הוסיף שרגא מור, מנכ"ל פלאריום. את הסדרה הפיק אריק רולמן, מנכ"ל Rollman Entertainment ולשעבר נשיא חטיבת הטלוויזיה והאנימציה של מארוול.
פלאריום לא לבדה. באחרונה חברות גיימינג הוציאו תחת ידן שלל עיבודים טלוויזיוניים וקולנועיים לסדרות משחקים מוכרות. סרטים המבוססים על סוניק הקיפוד והאחים סופר מריו הרוויחו בקופות כ-700 מיליון דולר ו-1.23 מיליארד דולר, בהתאמה. גם סוני עמלה על עיבודים קולנועיים למותגים המוכרים שלה, כמו הסרט "Uncharted" וסדרת הזומבים הפוסט-אפוקליפטית "האחרונים מבינינו" מבית HBO. אפילו שירות הסטרימינג של אפל הפיק לאחרונה מותחן המתרחש בימי המלחמה הקרה, העוסק ברכישת הרישיון למשחק הרוסי טטריס.
"Raid: Shadow Legends" הושק לפני חמש שנים. בשנה שעברה, הכריזה היצרנית כי המשחק הכניס למעלה ממיליארד דולר מאז יציאתו לאור. על פי נתוני החברה, יותר מ-90 מיליון איש הורידו עד היום את המשחק ברחבי העולם. ב-2017 נרכשה פלאריום ההרצליאנית תמורת חצי מיליארד דולר על ידי אריסטוקרט האוסטרלית, אחת מיצרניות מכונות המזל הגדולות בעולם.