תשמעו סיפור: ספוטיפיי נכנסת לתחרות מול אמזון בשוק ספרי השמע
תשמעו סיפור: ספוטיפיי נכנסת לתחרות מול אמזון בשוק ספרי השמע
ענקית הזרמת האודיו הכריזה על השקה קרובה של שירות זהה ל-Audible המצליח של ענקית הקמעונאות והחומרה, מה שיכניס אותה לשוק המוערך ב-4.8 מיליארד דולר וממשיך לצמוח באחוז דו-ספרתי משנה לשנה. המשתמשים יקבלו גישה ל-300 אלף כותרים
ספוטיפיי נכנסת לתחרות ראש בראש עם זרוע ספרי השמע של אמזון, Audible, לאחר שהודיעה כי תשיק שירות ספרי שמע משלה, תחילה בארה"ב. משתמשי ספוטיפיי בארה"ב יקבלו גישה ליותר מ-300 אלף ספרי שמע, כך אמרה החברה השוודית בבלוג שלה אתמול.
המשתמשים יוכלו לדפדף בקטלוג שבאפליקציית ספוטיפיי ולרכוש כותרים באמצעות האתר, בדומה לרכישה של מנוי בספוטיפיי. שוויו של שוק ספרי השמע הוערך ב-4.8 מיליארד דולר ב-2021 והוא צפוי לצמוח בקצב שנתי של כ-14% ולהגיע ל-9.3 מיליארד דולר עד 2026 על פי חברת הייעוץ אומדיה.
ספוטיפיי מכוונת לאחרונה לצמיחה אגרסיבית ומנסה להגדיל את רווחיה משירותי סטרימינג מוזיקה בעזרת פורמטים מחוללי רווח אחרים, כמו פודקאסטים, בהם היא השקיעה יותר ממיליארד דולר על מנת לכלול בהם שמות ידועים כמו ג'ו רוגן.