חברת ClearPier הקנדית רוכשת את פאבפלאס הישראלית בכ-60 מיליון דולר
חברת ClearPier הקנדית רוכשת את פאבפלאס הישראלית בכ-60 מיליון דולר
זו הרכישה הגדולה ביותר של החברה בישראל. פאבפלאס מנהלת נכסי תוכן דיגיטליים בהיקף של 1.5 מיליארד גולשים בשנה, וב-2021 הסתכמו הכנסותיה בכ-100 מיליון דולר
ClearPier, מחברות ה-Ad-Tech הגדולות בקנדה, רוכשת את חברת טכנולוגיית הפרסום פאבפלאס (PubPlus), הישראלית ב-60 מיליון דולר בעסקת מזומן ומניות. במסגרת העסקה, פאבפלאס מצטרפת לקבוצת המדיה הגלובלית. גיל בר-טור, מנכ"ל ומייסד פאבפלאס, יצטרף לצוות ההנהלה הבכירה של ClearPier וינהל את פעילותה בישראל. פאבפלאס תישאר חברה עצמאית תחת קבוצת ClearPier ועם הרכישה צפויה החברה לגייס עשרות עובדים נוספים בישראל.
פאבפלאס נוסדה בשנת 2014 על ידי גיל בר-טור (33), יזם ואיש טכנולוגיה, שבעברו שימש במגוון תפקידים טכנולוגיים בשירות הביטחון. בשנת 2021, הסתכמו הכנסות החברה בכ-100 מיליון דולר. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב, והיא מעסיקה כ60 עובדים. מאז הקמתה פאבפלאס לא גייסה כסף חיצוני ושמרה על רווחיות וצמיחה משנה לשנה. הפלטפורמה של פאבפלאס מאפשרת ניתוח בזמן אמת של אפקטיביות התוכן ואופטימיזציה לתוכן על בסיס רווחיות וכדאיות כלכלית. החברה מנהלת נכסי תוכן דיגיטליים בכל העולם בהיקף של 1.5 מיליארד גולשים בשנה בתחומי הלייף סטייל, תיירות, ספורט, בידור ועוד.
ClearPier הוקמה על ידי סוניל אברהם וג'יגנש שאה, ופיתחה מערכות לייעול קמפיינים פרסומיים בדיגיטל המבוססים תוצאה. החברה הוקמה בקנדה ופעילה בכל העולם. זוהי הרכישה הגדולה ביותר של החברה בישראל.
"ישראל נחשבה תמיד לפורצת דרך עולמית בתחומי האד-טק, והרכישה הנוכחית תסייע לנו לספק מטריית פתרונות רחבה עבור לקוחותינו ותאפשר לנו להתרחב לשווקים חדשים", אמר סוניל אברהם, מנכ"ל ומייסד ClearPier. "בין החברות יש סינרגיה מופלאה ואני משוכנע כי שילוב הכוחות בינינו יביא לשיאים חדשים", הוסיף וציין כי החברה בוחנת רכישות נוספות בישראל בעת הקרובה.
"תחום האד-טק מאופיין בצמיחה מתמדת ובמיזוגים רבים בשנים האחרונות, הלקוחות שלנו מצפים לקבל את כל השירותים באיכות גבוהה ותחת גג אחת", אמר גיל בר-טור.