סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
חיים הלפרן ו רועי רוזנבלום Datricks דאטריקס
מייסדי דאטריקס, חיים הלפרן (מימין) ורועי רוזנבלום (צילום: תמי מונטג)

דאטריקס גייסה 15 מיליון דולר למניעת הונאות פיננסיות

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת זיהוי סיכונים ונקיטת פעולות מנע נגד הונאות פיננסיות. בין לקוחותיה: CyberArk, Element Solutions ו-Forvia Hella. את הגיוס הובילה Team8 בהשתתפות SAP וקרן JVP של אראל מרגלית, והוא מביא את סך הגיוסים של החברה ל-21.5 מיליון דולר

חברת דאטריקס (Datricks), שפיתחה פלטפורמה לאיתור, בקרה ומניעה של סיכונים פיננסיים, גייסה 15 מיליון דולר בסבב A. את הגיוס הובילה Team8 בהשתתפות חברת SAP, שהשקיעה השקעה אסטרטגית בחברה בהמשך לשותפות המסחרית בין החברות, וקרן JVP של אראל מרגלית שהובילה את סבב הגיוס הקודם. השקעה זו מצטרפת לגיוס הסיד של החברה בסך 6.5 מיליון דולר, ומביאה את סך ההון שגויס עד כה ל-21.5 מיליון דולר.
הטכנולוגיה של דאטריקס מעריכה סיכונים באופן אוטומטי באמצעות זיהוי דפוסים נסתרים, מתן אזהרות על תקלות צפויות בטרם התפתחותן והצפת תובנות ופתרונות מעשיים ליישום. הפתרון של החברה מאפשר נקיטת פעולת מנע כנגד הונאות ומעילות בזמן אמת ואכיפת היושרה הפיננסית על פי מדיניות הארגון. הפתרון של דאטריקס מוטמע אצל עשרות לקוחות גלובליים בתעשיות שונות, ביניהם CyberArk, Element Solutions, Forvia Hella וכן לקוחות מה-Fortune 500. לחברה שותפות מסחרית עם ענקית התוכנה הגלובלית SAP, שכללה את השקת הפתרון של דאטריקס לכריית סיכונים כחלק ממערך הפתרונות של SAP ללקוחותיה.
החברה הוקמה ב-2019 על ידי חיים הלפרן המשמש כמנכ"ל ורועי רוזנבלום המשמש כ-CTO. למייסדי החברה דרך משותפת מעל לשני עשורים, במהלכה הקימו וניהלו יחד את חברת Xact Soft שנמכרה ל-One. החברה מעסיקה כיום 20 עובדים בישראל, וכן במשרדיה בארה"ב ובגרמניה, וצפויה להאיץ את תהליך גיוס העובדים שלה השנה.
חיים הלפרן, מנכ"ל ומייסד דאטריקס, מסר: "הפלטפורמה שלנו עוצבה עבור אנשי הפיננסים וגורמי הביקורת בארגונים במטרה להבטיח דיוק בתהליכי הבקרה והפיקוח. הטכנולוגיה מבוססת AI ומאפשרת לנו לנתח את המידע הארגוני במלואו, להגיע אל שורש הסיכונים ולהתריע עליהם בזמן אמת ובתהליך שמחזק את הבקרות הקיימות ושאינו דורש מאמץ מתמשך, תוך אספקת תשובות מהימנות ומדויקות".