בלי זכר לשנ"צ: טימס תאפשר למשתתפי פגישות להוסיף איפור וירטואלי
בלי זכר לשנ"צ: טימס תאפשר למשתתפי פגישות להוסיף איפור וירטואלי
פלטפורמת ועידות הווידאו והמסרונים משתפת פעולה עם חברת האיפור מייביליין ומשיקה פיצ'ר חדש שבו יכולים המשתמשים לבחור בין לוקים וסגנונות איפור שונים כדי להופיע לפגישה "רעננים"
טימס, פלטפורמת המסרונים וועידות הווידאו מבית מיקרוסופט, הכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית הקוסמטיקה Maybelline לטובת פיצ'ר חדש המאפשר למשתמשים להופיע לפגישות הווירטואליות עם "איפור" באמצעות פילטרים שנותנים, לטענת החברה, "בוסט" למראה החיצוני.
אפליקציית הביוטי של מייביליין, המוטמעת בטימס, תאפשר למשתמשים לבחור בין 12 "לוקים ייחודיים" ובין גוונים ואפקטים שונים שניתן יהיה לבחון בפריוויו לפני הצטרפות לשיחה.
בפוסט בבלוג שבו הודיעה מיקרוסופט על הפיצ'ר החדש נאמר: "לא משנה היכן הם נמצאים, עובדים רוצים לחוש מועצמים כשהם נמצאים במגע עם עמיתיהם... אפליקציית הביוטי בטימס תאפשר למשתמשים לעדכן את הסגנון האישי שלהם במהירות ובנוחות לפני פגישות. האיפור הווירטואלי מאפשר התנסות בסגנונות שונים, ומרחיב את האופן שבו עובדים יכולים להביע את עצמם".
כשמשתמש יבחן פילטר של סגנון איפור כלשהו על עצמו, הוא יקבל - בהתאם לשת"פ בין השתיים - רשימה של מוצרים פיזיים של מייביליין, לרבות מייקאפ וצלליות, שיכולים להתאים לו בעולם האמיתי. "המטרה של מייביליין היא לתת לכל אחד את הביטחון העצמי להביע את היופי שלו", אמרה טרישה אייאגרי, נשיאת מייביליין ניו יורק. "גם כשעובדים בבית הרגשה טובה לגבי המראה החיצוני יכולה לסייע מאוד".
האפליקציה משתמשת בפונקציות AI שמבוססות על טכנולוגיית "מודיפייס" שבבעלות לוריאל, שהיא לא במקרה החברה-האם של מייביליין. בכלל, מוצרי התנסות וירטואלית הפכו לאחרונה לפופולריים מאוד בתעשיית האופנה והביוטי. המערכת של מודיפייס, למשל, שימשה את אסתי לאודר ואת סאפורה.
נכון להיום, האפליקציה זמינה רק להתנסות עבור מספר מצומצם של לקוחות, אבל מהחברה נמסר כי השקה נרחבת יותר צפויה בקרוב.