אחרי פחות מחודש באוויר: CNN סוגרת את שירות הסטרימינג שלה
אחרי פחות מחודש באוויר: CNN סוגרת את שירות הסטרימינג שלה
התקוות הגדולות התנפצו. אחרי גיוס הטאלנטים והשקעה של מאות מיליוני דולרים, בוורנר ברדרס דיסקברי החליטו שבסוף אפריל ייסגר שירות סטרימינג החדשות +CNN, שלא הצליח למשוך מספיק מנויים בתשלום
חברת וורנר ברדרס דיסקברי (Warner Bros. Discovery) סוגרת את שירות סטרימינג החדשות למנויים +CNN, שהושק לפני פחות מחודש, בעקבות כישלונו למשוך מנויים בתשלום - כך מדווח אתר CNBC, המתבסס על שני אנשים המעורים בנושא. הכרזה רשמית בנושא צפויה לצאת מאוחר יותר היום (ה'). השירות יופסק ב-30 באפריל. מנהל +CNN, אנדרו מורסי (Andrew Morse), עוזב את וורנר ברדרס דיסקברי, לפי הדיווח.
וורנר מדיה השיקה את שירות סטרימינג החדשות העצמאי ב-29 במרץ. את ההחלטה לחתוך את ההפסדים ולסגור את השירות קיבלה ההנהלה החדשה של הרשת, שנכנסה עם השלמת המיזוג של וורנר ברדרס ודיסקברי. יו"ר ומנכ"ל CNN הנכנס, כריס ליכט (Chris Licht), עובד מאחורי הקלעים עם כמה בכירים בוורנר ברדרס דיסקברי כדי לנתח אסטרטגיית סטרימינג ל-CNN - נמסר בדיווח - וההחלטה לסגור את +CNN מבוססת על המלצתו. ליכט יספר לעובדי CNN על ההחלטה בפגישה היום, על פי הדיווח.
ב-CNN השקיעו מאות מיליוני דולרים בגיוס כישרונות לשירות הסטרימינג. ברשת קיוו להכות גלים עם ההשקה, ואף החתימו שמות גדולים מרשתות מתחרות כמו קייסי האנט, שעברה מ-NBC ניוז, וכריס וואלאס מפוקס ניוז. כעת מדווח שחלק מהתוכניות בשירות יעברו לשירות הסטרימינג HBO מקס, וסדרות אחרות ישודרו באתר CNN.com. לכמה מהטאלנטים שגויסו יוצעו תפקידים בערוץ CNN.
בשבוע שעבר פורסם כי שבועיים מאז השקתו, לשירות +CNN היו פחות מ-10 אלף משתמשים יומיים. השירות עולה 5.99 דולר בחודש או 59.99 דולר בשנה. המספר המצומצם של הצופים העלה ספקות לגבי עתידו, נוכח השלמת המיזוג בין וורנר מדיה לדיסקברי. לשם השוואה, רשת CNN, שאמנם ספגה ירידה במספר הצופים בשנה שעברה, עדיין מושכת מספר ממוצע של 773 אלף צופים ביום. בדיסני פלוס למשל דיווחו על מעל 10 מיליון מנויים כבר ביום הראשון.