טיקטוק בוערת: צפי לשילוש ההכנסות מפרסום ב-2022
טיקטוק בוערת: צפי לשילוש ההכנסות מפרסום ב-2022
רשת הסרטונים הקצרים שבבעלות התאגיד הסיני בייטדאנס תכניס השנה, על פי ההערכות, יותר מ-11 מיליארד דולר. מדובר בסכום גבוה מהכנסותיהן של טוויטר וסנאפצ'ט מפרסום ביחד. יותר ממחצית מההכנסות - מארה"ב
ההכנסות מפרסום באפליקציית שיתוף הסרטונים טיקטוק ככל הנראה תהיינה גבוהות פי 3 ב-2022 יחסית לאשתקד ותעמדונה על יותר מ-11 מיליארד דולר - יותר מהמכירות של טוויטר וסנאפ ביחד. כך, לפי הערכות חברת המחקר אינסיידר אינטליג'נס (Insider Intelligence).
טיקטוק, שבבעלות תאגיד הבידור הסיני בייטדאנס, היא אחת מאפליקציות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים. "מאגר המשתמשים של טיקטוק התרחב משמעותית בשנתיים האחרונות ומשך הזמן שהמשתמשים מבלים באפליקציה הוא יוצא דופן", אמרה לסוכנות הידיעות רויטרס דברה אהו וויליאמסון מאינסיידר אינטליג'נס.
טוויטר וסנאפ צפויות להכניס ב-2022 5.58 מיליארד דולר ו-4.86 מיליארד דולר בהתאמה מפרסום, כך שההכנסות המשולבות של שתיהן עדיין נמוכות מ-11 מיליארד הדולר שטיקטוק צפויה להכניס.
לפי ההערכות, קרוב ל-6 מיליארד דולר, שהם יותר ממחצית מההכנסותה של טיקטוק מפרסום צפויים להגיע מארה"ב - זארת, חרף חששות הרגולטורים מהאפשרות שפרטים על המשתמשים האמריקאים באפליקציה מועברים לסין.