דיווח: דיסקורד הקפיאה המו"מ למכירתה למיקרוסופט
דיווח: דיסקורד הקפיאה המו"מ למכירתה למיקרוסופט
לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", שירות הצ'ט הפופולרי הקפיא את השיחות למכירתו - והוא ממשיך לבחון אפשרות להנפקה
דיסקורד הקפיאה את המו"מ למכירתה עם קונים פוטנציאלים, בהןם מיקרוסופט. כך מדווח "וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, שירות הצ'אט הפופולרי ממשיך לבחון אפשרות להנפקה.
לפי דיווחים ממרץ, מיקרוסופט ניהלה מו"מ מתקדם לרכישת דיסקורד תמורת 10 מיליארד דולר. לפי הפרסום מהיום, השיחות הסתיימו ללא שסוכם על עסקה - אם כי הן עשויות להתחדש בעתיד.
מיקרוסופט, ששווי השוק שלה מתקרב ל-2 טריליון דולר, מחפשת לרכוש חברות שיאפשרו להגדיל את בסיס הלקוחות שלה. בקיץ האחרון, למשל, היא ביקשה לרכוש חלק מטיק-טוק.
לפי דיווחים, לפחות שלוש חברות התעניינו ברכישת דיסקורד.
דיסקורד היא שירות חינמי שהחל כאפליקציית תקשורת קולית מינימליסטית ששימשה שחקנים שחיפשו פתרון קליל שיוכל לרוץ על המחשב שלהם במקביל למשחקים כבדים. היא צמחה לפלטפורמה מסועפת, בעלת למעלה מ-250 מיליון משתמשים, המאפשרת שיחות קוליות, וידאו וצ'אט וכוללת גם ערוצי צ'אט לפי נושאים – מה שמעניק לה גם מאפיינים מסוימים של רשת חברתית.
כמו רוב החברות המעורבות בתעשיית הגיימינג, גם דיסקורד נהנתה מצמיחה חסרת תקדים בשנת הקורונה. אבל בניגוד אליהן, היא התקשתה למצוא מודל מונטיזציה משמעותי: היא אמנם מציעה שירות פרימיום בשם Nitro שמאפשר עיצוב מתקדם לפרופילים של המשתמשים היותר כבדים שלה וסטרימינג באיכות גבוהה, אבל השירות לא הפך ללהיט גדול. הרווחים שלה ב-2020 הוערכו על ידי "וול סטריט ג'ורנל" ב-130 מיליון דולר.