פרסום ראשוןסוכנות Getty Images מובילה השקעה של כ-16 מיליון דולר בחברת Promo.com
פרסום ראשון
סוכנות Getty Images מובילה השקעה של כ-16 מיליון דולר בחברת Promo.com
מדובר בסבב B כחלק משותפות אסטרטגית של הסוכנות והחברה הישראלית, שכלל גם מימון חוב בגובה של כ-6 מיליון דולר מבנק מזרחי טפחות; Promo.com מפתחת מערכות תוכן, והשותפות תאפשר למשתמשיה גישה ליותר מ-100 מיליון סרטוני וידאו ותמונות
חברת פרומו.קום, שמפתחת מערכות תוכן, גייסה 16 מיליון דולר, בהובלת Getty Images, בסבב B. ההשקעה היא חלק מהשותפות האסטרטגית שלה עם Promo.com הישראלית.
סבב הגיוס כלל גם מימון חוב מבנק מזרחי טפחות בסכום של כ-6 מיליון דולר. החברה תשתמש במימון החדש כדי להאיץ את התרחבותה הגלובלית ולהשיק כלים חדשים ליצירת תוכן וניתוח נתונים, כולל בתחום המובייל.
ההשקעה הנוכחית תאיץ את השלב הבא בצמיחתה של Promo.com כפלטפורמת תוכן מקצה לקצה המטפלת בכל שלבי התהליך, מהעלאת הרעיון הראשוני, דרך יצירת התוכן, עבור בפרסום, וכלה באנליטיקה של המוצר המוגמר.
השותפות המורחבת בין Promo.com ל-Getty Images מעניקה ל-2.5 מיליון משתמשיה של Promo.com גישה ליותר מ-100 מיליון סרטוני וידאו ותמונות המאפשרים לייצר סרטוני שיווק ותוכן דיגיטלי ייחודי באמצעות הפלטפורמה של Promo.com.
עד 2019 נקראה החברה סליידלי, ובעקבות שינוי כיוון שינתה את שמה לפרומו כשם המוצר המרכזי שלה. החברה מעסיקה כיום 70 עובדים, ובעקבות הגיוס אף תגדיל את מספר העובדים.
Getty Images מצטרפת אל Benson Oak ברשימת בעלי המניות. Benson Oak היא קרן הון סיכון מובילה של הבנק האירופי, המתמקדת במסחר אלקטרוני, והיא השקיעה עד כה 12 מיליון דולר ב-Promo.com.
תום מור, מנכ"ל Promo.com, אמר: "השקנו את Promo.com כדי לעזור לעסקים לצמוח ברשת על ידי הנגשת תוכן וכלים שיווקיים ברי השגה. שלב זה בשותפות שלנו יאפשר למשתמשים שלנו לשווק את עצמם בדרכים יצירתיות ופורצות דרך אף יותר, המנצלות את עומק ורוחב התכנים המוצעים על ידי Getty Images ו-iStock".
קרייג פיטרס, מנכ"ל Getty Images, הוסיף: "הווידאו הפך זה מכבר לכלי חשוב לעסקים מכל הגדלים, והצוות של Promo.com מאפשר לעסקים קטנים ליצור בקלות סרטונים רבי-השפעה כדי לצמוח. הנגשת תקשורת ויזואלית היא יעד משותף של שתי החברות, ואנו נרגשים מהעמקת הקשר בינינו".