חברת Juno Journey גייסה 19 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners
חברת Juno Journey גייסה 19 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners
הסטארט-אפ מהרצליה פיתח פלטפורמת בינה מלאכותית לפיתוח מקצועי של עובדים. מדובר בסבב גיוס A, החברה גייסה עד היום 22.5 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ הישראלי Juno Journey, שפיתח פלטפורמת בינה מלאכותית לפיתוח מקצועי של עובדים, גייסה 19 מיליון דולר (Round A).
הפלטפורמה של Juno Journey מייצרת לארגונים מסלולי פיתוח ולמידה מותאמים-אישית, עבור כל אחד מהעובדים. קרן Insight Partners הובילה את סבב הגיוס, בו השתתפו גם קרן Cerca וקרן 10D שהשקיעה בעבר בחברה.
החברה גייסה עד כה 22.5 מיליון דולר
Juno Journey הוקמה בשנת 2019 על ידי דור נחשוני, מנכ"ל החברה; עופר בן עטר, סמנכ"ל הטכנולוגיות; יהונתן קורח, סמנכל הפיתוח וג'רמי ישראל, סמנכ"ל תפעול. דור ועופר הכירו במסגרת שירותם הצבאי ביחידת שלדג, בה שירתו שניהם כקצינים ומפקדים לוחמים. הפלטפורמה של Juno Journey כבר משמשת חברות וארגונים בינלאומיים מובילים ברחבי העולם, לרבות Monday.com, Trax, 888, Cellebrite, Kaltura ועוד. מטה החברה ממוקם בהרצליה ובו מתרכזת גם פעילות המחקר והפיתוח.
החברה גייסה עד כה 22.5 מיליון דולר. גיוס ההון הנוכחי יאפשר ל- Juno Journey להמשיך ולהאיץ את פעילות החברה בשווקים הגלובליים ובפרט בארצות הברית. בנוסף, החברה שמעסיקה היום 30 עובדים, מתכננת להכפיל את מספר עובדיה עד סוף 2021.
המערכת של Juno Journey מייצרת עבור כל עובד חוויית למידה ופיתוח אישית משלו, על ידי מיפוי מיומנויות העובד, הנגשת המידע הפנים-ארגוני הרלוונטי בשילוב קורסים, מאמרים, פודקאסטים וחומרי קריאה חיצוניים.
דור נחשוני, מנכ"ל Juno Journey: "פיתוח אישי של עובדים הוא הרבה יותר מסתם גישה ארגונית, אלא מאמץ הכרחי כחלק מהניסיון לשמר את כוח האדם ולמשוך את הטאלנטים המתאימים. הטכנולוגיה של Juno Journey מייצרת פתרון חדשני, מקיף ומותאם אישית, שיבטיח כי ככל שהחברות צומחות, גם העובדים שלהן יצמחו איתם. כמות הכלים, המערכות, הכישורים המקצועיים והמיומנויות הרכות שנדרשות מהעובד הממוצע עלו לאין שיעור, וארגונים חייבים לבסס תשתית שתאפשר לעובדים שלהם ללמוד ולצמוח, על סמך הפרופיל האישי שלהם".