סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אלעד מערכות רוכשת פעילות CRM בכ-10 מיליון שקל

החברה רוכשת את נציגות PEGA בישראל ותוביל את פרויקט מערכת קשרי הלקוחות בבנק מזרחי טפחות. המערכת כבר מוטמעת ב-9 מתוך 10 הבנקים הגדולים בארה"ב

חברת אלעד מערכות רוכשת את נציגות PEGA בישראל מחברת EVO-IT בכ-10 מיליון שקל. במסגרת הרכישה אלעד תוביל את פרויקט מערכת קשרי הלקוחות בבנק מזרחי טפחות, תפתח ותטמיע PEGA CRM כחלק ממערך מחשוב עתידי של מזרחי טפחות. מערכת PEGA מוטמעת בתשעה מתוך עשרת הבנקים הגדולים בארצות הברית ובשבעה מתוך עשרת הבנקים הגדולים בעולם.
1 צפייה בגלריה
דגן הלוי מנכ"ל אלעד מערכות
דגן הלוי מנכ"ל אלעד מערכות
דגן הלוי מנכ"ל אלעד מערכות
(אולמדיה יח"צ)
דגן הלוי מנכ"ל אלעד: "לאור הגידול המשמעותי בצריכת שירותים בדיגיטל, אנו רואים עליה בדרישה לפתרונות מתקדמים. רכישת נציגות PEGA בישראל, משלימה את היצע השירותים שלנו בפעילויות דינמיקס וסיילספורס ותאפשר לאלעד להמשיך ולספק ללקוחות סטנדרט גבוה של יכולות במגוון פלטפורמות".
PEGA היא מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) שנולדה מעולמות ה- BPM (ניהול תהליכים עסקיים) וככזאת היא מונחית תהליכים ומותאמת במיוחד לחברות גדולות עם ממשקי ניהול לקוח מורכבים. תהליך היישום וההטמעה מתבצע באופן גמיש ומותאם לצרכי הלקוח. עם לקוחות כמו JP Morgan, HSBC, אמריקן אקספרס, פייזר, בריטיש איירווייז, סיסקו וקוקה קולה אשר עושות שימוש במוצר שנים רבות. אלעד רכשה לאחרונה את חברת ServiceWis , המתמחה בהטמעת סיילספורס ומוצרי האינטגרציה של וורקטו, רכישת פעילות PEGA בישראל מהווה השלמה לאסטרטגייה של החברה.