אפספלייר הישראלית מתרחבת: מגייסת 300 עובדים
אפספלייר הישראלית מתרחבת: מגייסת 300 עובדים
נכון להיום מעסיקה חברת ההייטק מעל 1,100 עובדים מתוכם 700 בישראל; סמנכ"לית בחברה: "הבנו שהיעילות שלנו לא יורדת בעבודה מהבית - אלא רק עולה"
חברת ההייטק הישראלית אפספלייר שמעסיקה מעל 1,100 עובדים - מתוכם 700 בישראל, מתכננת לגייס עוד 300 עובדים עד סוף 2021 , כך נודע לכלכליסט.
התרחבות החברה תתבטא בעיקר במחלקות הפיתוח והמוצר של החברה שמונות כ-400 עובדים, ויאפשרו לחברה להמשיך לייצר פתרונות מדידה מתקדמים עבור הלקוחות שלה בארץ ובעולם. הכנסות החברה הישראלית, שגייסה עד כה כ-300 מיליון דולר לפי שווי של מעל ל-2 מיליארד דולר בגיוס האחרון, עומדות על מאות מיליוני דולרים בשנה.
עד כה, במחצית 2021 גייסה אפספלייר כבר מעל 280 עובדים חדשים, רובם בארץ. בנוסף לצמיחה בעובדים, AppsFlyer מרחיבה גם את הנדל״ן שלה, ומוסיפה למשרדיה הקיימים בהרצליה וחיפה חלל חדש בתל אביב. המשרד בתל אביב יהיה במתחם שרונה ומשתרע על כ-500 מ"ר שמתפרשים על פני 3 קומות. בקומה הראשונה תהיה קפיטריה, לאונג׳ בו ניתן לקבוע פגישות או לעבוד, Swag shop ובשתי הקומות העליונות יהיו שולחנות עבודה וחדרי ישיבות. עלות ההשקעה במתחם החדש והשכירות מוערכת במיליוני שקלים.
״לפני הקורונה המדיניות הרשמית שלנו היתה עבודה מלאה מהמשרד", סיפרה ליסה זייצ׳יק, סמנכ״לית אנשים ב-AppsFlyer. ״זה הרגיש לנו נכון בזמנו כי חלק מהקסם של החברה הוא התרבות המיוחדת וההון האנושי שלה, ולא רצינו לאבד את זה. הקורונה, עם כל הקשיים שהביאה, אפשרה לנו גם לפתוח את הראש בתחומים רבים, כולל התפיסות שלנו בנוגע לעבודה מהמשרד".
"הבנו שהפרודוקטיביות שלנו לא יורדת בעבודה מהבית אלא רק עולה, ושהיתרונות בלאפשר עבודה מהבית עולים על החסרונות. כן עדיין חשוב לנו לשמור גם על המשרדים כדי לאפשר את המפגשים הבין אישיים התדירים. ישנם אלמנטים של חדשנות ויצירתיות שמתאפשרים רק במפגש בלתי אמצעי, פנים אל פנים. לכן המבנה ההיברידי הוא אידיאלי מכיוון שהוא משלב את המיטב מכל העולמות. אנחנו עוד לומדים ומפתחים את המודל, אבל אין לנו ספק ששם העתיד נמצא - שילוב של עבודה בצוות מהמשרד ונוחות וגמישות של עבודה מהבית. בעתיד, אנחנו מקווים להוסיף עוד ועוד חללי עבודה קטנים ברחבי הארץ והעולם, בכדי לאפשר לעובדים להגיע למשרד אבל עדיין להישאר קרובים לבית. כך יתבזבז פחות זמן בפקקים, ופחות משאבים על הנסיעות מההבית לעבודה ובחזרה, מה שיוביל לחיים בריאים ושלווים יותר".
אפספלייר הוקמה ב-2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, המאפשרת לאנשי השיווק להגדיל את היקף העסקים שלהם, ולהשתמש ביכולות מדידה וחיזוי מתקדמות. לחברה מעל ל- 12,000 לקוחות ומשתפת פעולה עם למעלה מ-8,000 שותפים טכנולוגיים. משקיעיה כוללים את General Atlantic, Quamra Capital, DTCP (Deutsche Telekom Capital Partners), Goldman Sachs Growth Equity- זרוע ההשקעות של גולדמן סאקס, Eight Roads, Pitango Venture Capital, Salesforce Ventures, ו-Magma Venture Partners.