סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
משרדי נטפליקס בהוליווד לוס אנג'לס
משרדי נטפליקס בהוליווד לוס אנג'לס (צילום: REUTERS/Lucy Nicholson)

נטפליקס הצליחה להכות את התחזיות במספר המנויים ובשורת הרווח

חברת הסטרימינג הציגה תוצאות טובות מהצפוי ברבעון השלישי: ההכנסות עלו ב-15% והסתכמו ב-9.83 מיליארד דולר והרווח הנקי עמד על 5.4 דולר למניה. במקביל מספר המנויים עלה ברבעון ב-5.1 מיליון, ומספר המנויים במסלול עם פרסומות זינק ב-35%. מניית החברה עלתה במסחר המאוחר בכ-4%

נטפליקס פרסמה הלילה (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי, שעלו על תחזיות האנליסטים הן בהכנסות והן ברווחים, כאשר עסקי הפרסום של ענקית הסטרימינג ממשיכים לצמוח. מספר המנויים במסלול הכולל פרסומות זינק ב-35% בהשוואה לרבעון הקודם. החברה מתכננת להשיק את השירות בקנדה ברבעון הקרוב ובאופן רחב יותר בשנת 2025.
הרווח הנקי לתקופה היה 2.36 מיליארד דולר, או 5.40 דולר למניה, עלייה מ-1.68 מיליארד דולר, או 3.73 דולר למניה, ברבעון המקביל אשתקד. הצפי היה לרווח של 5.12 דולר למניה, על פי LSEG.
ההכנסות זינקו ב-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-9.83 מיליארד דולר, לעומת התחזיות המוקדמות שהיו להכנסות של 9.77 מיליארד דולר. מספר המנויים בתשלום הגיע ל-282.7 מיליון, לעומת 282.15 מיליון צפויים על פי StreetAccount. מניות החברה עלו בכמעט 4% במסחר המאוחר.
נטפליקס הוסיפה 5.1 מיליון מנויים במהלך הרבעון, יותר מ-4.5 מיליון שצפה וול סטריט. בסך הכל, לשירות הסטרימינג יש כעת 282.7 מיליון מנויים בכל מסלולי התמחור שלו. החל משנת 2025, נטפליקס לא תעדכן עוד את המשקיעים במספרי המנויים שלה, ותתמקד בהכנסות ומדדים פיננסיים אחרים כמדדי ביצוע.
החברה צופה הכנסות ברבעון הרביעי של 10.13 מיליארד דולר ורווח למניה של 4.23 דולר. לשנת 2025, נטפליקס מעריכה הכנסות של בין 43 מיליארד ל-44 מיליארד דולר, תוך שיפור תכני הליבה שלה בסדרות וסרטים והשקעה ביוזמות חדשות כמו פרסום ומשחקים.
נטפליקס ציינה תכניות חדשות מצליחות לצד עונות חדשות של סדרות מוכרות וסרטים גדולים כלהיטי צפייה. החברה צפויה לשחרר את העונה השנייה של הלהיט "משחק הדיונון" ברבעון הרביעי, לצד אירועי ספורט בשידור חי כמו קרב אגרוף בין ג'ייק פול למייק טייסון ושני משחקי ליגת הפוטבול הלאומית ביום חג המולד.