סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
משחק וידיאו Lost in Play
המשחק Lost in Play

משחק אייפון ישראלי זכה בפרס העיצוב השנתי של אפל

מדובר במשחק Lost in Play, שפותח על ידי Happy Juice Games; ענקית הטכנולוגיה, שבשבוע הבא תקיים את ועידת המפתחים שלה, חשפה אותו כאחד מ-14 הזוכים מבין האפליקציות והמשחקים שהושקו בשנה החולפת; כלכליסט ידווח מהוועידה שתיערך בקופרטינו

משחק האייפון Lost in Play, שפותח על ידי Happy Juice Games הישראלית, זכה בפרס העיצוב השנתי של אפל.
מדי שנה, בוועידת המפתחים השנתית שלה (WWDC), מציינת אפל אפליקציות ומשחקים נבחרים שהושקו בשנה החולפת בתחומים כמו חדשנות, אינטראקציות, אימפקט חברתי וגרפיקה. היום (ה'), לקראת ועידת המפתחים שתיפתח ביום שני, חשפה החברה את 14 אפליקציות ומשחקים, שנבחרו מתוך 42 עולים לגמר.
כלכליסט יהיה השנה בוועידת המפתחים במטה אפל בקופרטינו, וידווח מהשטח על ההכרזות השונות והשלכותיהן על אפל ועולם הטכנולוגיה בכלל.
המשחק הישראלי נבחר כאחד משני הזוכים בקטגוריית החדשנות. "מלא בדמויות מעוררות חיבה ומיני-משחקים קטנים, Lost in Play לוקח שחקנים להרפתקה מקסימה דרך דמיון ילדות עם פזלים שעוצבו ברוב חשיבה", נכתב בהודעת אפל. "מסע ה'הצבע-וגע' הזה כולל גרפיקה שאוירה ביד, אינטראקציות קלות ללימוד, ומשחקיות מושכת שמציעה תחושה גילוי דמויית ילדות".
זהו המשחק הראשון של Happy Juice Games, שפועלת מתל אביב, וכבר זכה בכמה פרסים מאז הושק לפלטפורמות שונות ב-2022, בהם משחק האייפד של השנה ל-2023. בפרס הנוכחי, ניצחה החברה בין השאר את Call of Duty: Warzone Mobile של ענקית הגיימינג אקטיוויז'ן.