נטפליקס פיספסה את תחזית ההכנסות לרבעון השני - מספר המנויים זינק מעבר לצפי
נטפליקס פיספסה את תחזית ההכנסות לרבעון השני - מספר המנויים זינק מעבר לצפי
הכנסות ענקית הסטרימינג עלו ברבעון השני ב-2.7% לעומת אשתקד ל-8.19 מיליארד דולר - פחות מהצפי. עם זאת הרווח הנקי שבר את התחזיות ועלה ל-1.49 מיליארד דולר. הנתון המרשים: מספר המנויים שזינק ב-5.89 מיליון - לעומת צפי לתוספת של 1.77 מיליון. המניה יורדת במסחר המאוחר ב-4%
נטפליקס מפספסת את תחזית ההכנסות, אבל רושמת זינוק מרשים במספר המנויים. הכנסות ענקית הסטרימינג עמדו ברבעון השני של 2023 על 8.19 מיליארד דולר. זאת, לעומת תחזיות אנליסטים שצפו לחברה הכנסות של 8.29 מיליארד דולר.
מדובר בעלייה של 2.7% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הנקי של החברה עלה ב-3.3% ל-1.49 מיליארד דולר. הרווח הנקי למניה עמד על 3.29 דולר, לעומת תחזיות אנליסטים לרווח של 2.85 דולר למניה.
מספר המנויים של החברה עמד בסוף הרבעון על 238.39 מיליון איש. מדובר בגידול של 8% לעומת הרבעון המקביל ב-2022, ותוספת של 5.89 מיליון מנויים לעומת הרבעון הרציף. אנליסטים צפו לחברה תוספת של 1.77 מיליון מנויים.
את הגידול הנאה במספר המנויים אפשר לייחס, בין השאר, למאמצי נטפליקס להגביל את שיתוף הסיסמאות ולהפוך משתמשים שהתבססו על מנוי של אדם אחר למנויים משלמים.
"במאי השקנו את השיתוף בתשלום ביותר מ-100 מדינות, שמייצגות יותר מ-80% מבסיס ההכנסות שלנו", הסבירה החברה. "ההכנסות בכל אזור גבוהות יותר לעומת לפני ההשקה, ומספר המנויים החדשים גדול ממספר הביטולים". נטפליקס הוסיפה שהיא מרחיבה את המאמצים להגבלת שיתוף הסיסמאות כמעט לכל אזורי הפעילות שלה.
לרבעון הנוכחי צופה נטפליקס את האצת המגמה החיובית, עם גידול של 7.5% בהכנסות ל-8.52 מיליארד דולר וצמיחה של 13% ברווח הנקי ל-1.58 מיליארד דולר. "בשעה שרשמנו התקדמות עקבית השנה, יש לנו עוד עבודה לעשות על מנת להאיץ את הגידול שלנו", מסרה החברה.