30 דקות או פחות
אחרי ששיווק מוצרים של אחרים, פליקס לשנו רוצה ליצור אימפריית הלבשה תחתונה
פליקס לשנו סחב לדואר ארגזים של קרמים ממותג "אהבה" כדי למכור אותם באיביי, השתכלל עם השנים ועכשיו הוא עומד מאחורי מותג Underoutfit, ורואה באופק מכירות של רבע מיליארד דולר
השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":
העבודה הראשונה של פליקס לשנו, תוך כדי התואר הראשון, היתה כ"פרח רוקחות" בסניף של סופר פארם בקריות. שם, בין המדפים, הוא התאהב בענף הקמעונאות - פליקס אהב את הפסיכולוגיה מאחורי השופינג, לנסות דרכים שונות להגביר את המכירות וכשהבין שבסופר פארם הוא לא יוכל להיות מנהל סניף כי הוא לא רוקח בהכשרה, הוא עבר למתחרים, שבזמנו נקראו ניו-פארם ובמהרה קודם לנהל סניפים.
אלה היו שנות האלפיים המוקדמות, ופליקס גילה את איביי. הוא ניסה למכור קרם "אהבה" ממוצרי ים המלח והבין שהעולם השתנה - בהתחלה הוא ניסה למכור רק כדי לכסות את שכר הדירה, אחר כך בדק אם המכירות יכולות להגיע לגובה המשכורת שלו ומשם המשיך לטפס. אחרי כמה גלגולים שכללו חנויות משגשגות באיביי, מכירות נעליים דרך שיווק שותפים, שהגיעו בשיא למחזור שנתי של מאה מיליון דולר, והקמה של חברת האד-טק אינטנגו (שעדיין קיימת ומעסיקה 120 עובדים), פליקס החליט להקים מותג חדש שיהיה אימפריה בתחומו.
לפני שנתיים הוא הקים את Underoutfit, מותג הלבשה תחתונה שמייצר ומוכר חזיות ומחטבים. בשנה הראשונה הם מכרו ב-3 מיליון דולר, תוך שנה הם כבר הגיעו ל-17 מיליון דולר והמטרה של פליקס היא להגיע לרבע מיליארד דולר עוד שלוש שנים. על ההסתבכויות שהיו לו, השיעורים שהוא למד, ולמה ישראל זה גן עדן למי שרוצה לעשות איקומרס בפרק לא שגרתי, שהיה הפעם קצת יותר משלושים דקות.
מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.