30 דקות או פחות
מי ינצח בקרב על מאזיני הפודקאסטים ואיזה מודל עסקי בונה אפל?
אפל מאפשרת לפרסם פודקאסטים רק למנויים משלמים, ספוטיפיי צועדת באותו כיוון וברקע מתחזקים קלאבהאוס ושירות האודיו של טוויטר. ליאור פרידמן מתארח בפודקאסט "30 דקות או פחות" ועושה סדר בתחום הלוהט
לפעמים נראה שכולם עושים פודקאסטים היום, אבל מעטים אם בכלל הבינו איך לתרגם את הפורמט הזה לכסף. אפל פתחה לאחרונה את האפשרות לפרסם פודקאסטים למנויים משלמים בלבד, כשהיא כמובן גוזרת עמלה בדרך אבל גם מאפשרת כך ליוצרים לתרגם את ההצלחה והפופולריות לתשלום.
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
ליאור פרידמן, לשעבר כתב בגל"צ, כתב ומגיש בחדשות 2 וממקימי מיזם הטלוויזיה של פרטנר, מתארח בפודקאסט "30 דקות או פחות" ומסביר מה עומד מאחורי המהלך של אפל וצעד דומה של ספוטיפיי, לאיזה מודל עסקי מכוונת אפל, מי לדעתו ינצח בקרב של פלטפורמות הפודקאסט השונות על המאזינים ואיפה נמצא השירות של קלבהאוס או טוויטר Spaces ביחס לשוק הזה.
מראיינים:
נבות וולק, איש הייטק.
תור צוק, ביזנס מנג'ר במיקרוסופט.