נסטלה רוכשת מותגים של יצרנית הוויטמינים באונטיפול ב-5.75 מיליארד דולר
ענקית מוצרי המזון רוכשת את המותגים מ-KKR; העסקה אמורה להיות מושלמת במחצית השנייה של השנה
נסטלה רכשה מ-KKR את המותגים המובילים של יצרנית הוויטמינים ותוספי המזון באונטיפול קומפאני (Bountiful Company) תמורת 5.75 מיליארד דולר, כך הודיעה היום (ו') ענקית מוצרי המזון.
- בשל מכרז: דיפלומט עלולה לאבד את השיווק של נסטלה בגיאורגיה
- נסטלה מרחיבה אחיזה בארץ עם מזון תינוקות
- נדחתה בקשה ליצוגית נגד עסקת המיזוג שבה רכשה נסטלה את מניות אסם
יצרנית חטיף השוקולד קיט קאט קנתה את באונטיפול בעסקה שכוללת את מותגי נייצ'ר'ס באונטי, סולגר, אוסטאו בי-פלקס, ופוריטנ'ס פרייד. העסקה, שאמורה להיות מושלמת במחצית השנייה של השנה, לא כוללת את מותגי הספורט והתזונה האקטיבית פיור פרוטאין, באדי פורטרס ו-Net-Rx, וכן את ד"ר אורגניק, כיוון שאינם מתאימים לשאר עסקי הבריאות של נסטלה.
"הרכישה הזאת משלימה את פורטפוליו הבריאות והתזונה שלנו במונחי מותגים וערוצים", כך אמר גרג בהר, מנכ"ל Nestle Health Science, "היא תבסס את נסטלה הלת' סיינס כמובילה מבחינת קמעונאות המונית, קמעונאות מוצרים ייחודיים, מסחר אלקטרוני ושירותים ישירים ללקוח בארה"ב, ובמקביל תהווה הזדמנות לצמיחה גאוגרפית".
נסטלה תשלם פי 3.1 מערכן של מכירות באונטיפול עבור המותגים, ופי 16.8 מהכנסותיהם לפני מסים ופחת. המותגים שנרכשו רשמו מכירות של 1.87 מיליארד דולר בשנה שהסתיימה ב-31 במרץ. שולי הרווח צפויים לעלות מעל הממוצע של קבוצת נסטלה ברגע שתהליכי הסינרגיה בין המותגים הקיימים והחדשים תושלם עד 2024, כך מסרה החברה השווייצרית.