"מנהלי קהילות נהנים היום ממנהיגות והובלה"
חן הרשקוביץ אוחיון ולין שטיינר, היו עורכות דין מבטיחות בתחום הנדל"ן, עד שהבינו שהענף משווע לייצוג נשי והחליטו להקים את קהילת "נשים מדברות>נדל"ן". בראיון ל"שיווקיסט", הן מספרות מדוע החליטו להפוך את עולם הקהילות לעיסוק המרכזי שלהן ולמה לדעתן מדובר בכלי השיווקי החם של התקופה
בשנת 2020, חן הרשקוביץ אוחיון ולין שטיינר היו אמורות להסתובב בין יעדים נחשקים בעולם ולחפש נכסים והזדמנויות עבור חברות הקהילה שלהן. אלא שאז פרצה הקורונה ואילצה את מייסדות "נשים מדברות>נדל"ן", לשנות את המודל העסקי שלהן ואת התוכניות: "כמו כולם עברנו לזום, פחות עסקנו בנושאים המסחריים ויותר שמנו פוקוס על הנגשת ידע וסיוע לנשות המקצוע בענף הנדל"ן".
למרות השינויים הבלתי צפויים, הרשקוביץ אוחיון ושטיינר לא נותנות לקורונה לערער אותן. בשנה החולפת הן השקיעו מאמצים אדירים כדי לסייע לנשים בתחום הנדל"ן ואף הקימו קהילות ייעודיות עבור מתווכות ויועצות נדל"ן שנאלצו להתמודד עם קשיים רבים בעקבות המשבר. במקביל הן המשיכו לייעץ לחברות מסחריות שהבינו את הפוטנציאל הגלום בהקמת קהילות: "להבדיל מאפיקים אחרים שהולכים ונשחקים והופכים פחות ופחות אפקטיביים, אנחנו רואים שפרסום ושת"פים מסחריים בקהילות פשוט עובדים".