מספר המשתמשים טיפס - ובסנאפ מעלים את תחזית ההכנסות
החברה האם של סנאפצ'ט דיווחה על עלייה של 6% במספר המשתמשים היומי ל-280 מיליון. צופה שההכנסות ברבעון הנוכחי יעלו בעד 85%
- יוניטי מוסיפה להתרחב: חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סנאפ
- טוויטר מתחרה באינסטגרם וסנאפצ'ט: תאפשר לפרסם תכנים שיעלמו אחרי 24 שעות
- סנאפצ'ט רוכשת את Voca.ai הישראלית ב־70 מיליון דולר
בסנאפ דיווחו כי מספר המשתמשים בממוצע ליום בשירות הצ'ט שלה טיפס ב-6% ל-280 מיליון מ-265 מיליון משתמשים בפברואר. מדובר ב-22% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. האנליסטים בשוק ציפו למספר משתמשים יומי ממוצע של 274.6 מיליון.
החברה עדיין בהפסדים – רשמה ברבעון הראשון הפסד של 287 מיליון דולר, אם כי מדובר בשיפור של 6% לעומת ההפסד ברבעון המקביל שעמד על 306 מיליון דולר.
למרות ההפסד, החברה צלחה את תחזיות האנליסטים: ההפסד המתואם עמד על 0 סנט למניה מול צפי השוק להפסד של 6 סנט. ההכנסות עמדו על 770 מיליון דולר לעומת התחזיות בשוק של 743.8 מיליון דולר.
בנובמבר האחרון דווח כי סנאפצ'ט רוכשת את Voca.ai הישראלית ב־70 מיליון דולר. החברה הישראלית שהוקמה ב־2017 וגייסה עד כה כ־6 מיליון דולר בלבד, פיתחה טכנולוגיה שעוסקת בנציגי שירות וירטואליים מבוססי בינה מלאכותית, שהלקוח כלל אינו יודע כי הוא מדבר עם בוט.