"ידעתי שאם אצליח להתפרנס מזה, זה יועיל לחברי הקהילה"
סער בן הרוש, מייסד קהילת "אבא פגום", הבין את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בניהול קהילה גדולה, והוא לא מתכוון להתנצל על זה. באולפן "שיווקיסט" סיפר בגאווה על שיתופי פעולה מסחריים, ואיך הם מצליחים לייצר ערך גם עבור הלקוח וגם עבור חברי הקהילה
סער בן הרוש, מייסד קהילת "אבא פגום", הבין את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בניהול קהילה גדולה, והוא לא מתכוון להתנצל על זה. להיפך, הוא מדבר בגאווה על שיתופי הפעולה המסחריים, ואיך הם מצליחים לייצר ערך גם עבור הלקוח וגם לטובת חברי הקהילה.
מאז שהוקמה בשנת 2017, קהילת "אבא פגום - שורדים יחד", צברה למעלה מ-127 אלף חברים (גברים בלבד), ורשימת ההמתנה לכניסה לקהילה ממשיכה להתארך מיום ליום. אז איך הופכים אבות "פגומים", לכוח צרכני עצום, מבלי להרוס את האותנטיות?
בשיחה באולפן "שיווקיסט", סיפר בן הרוש, על הרגע בו הבין שאינו יכול להמשיך להתייחס לקהילה כעיסוק צדדי, "הבנתי שזה הופך להיות החיים שלי וקיבלתי החלטה מאד אמיצה". בן הרוש הדגיש כי לצד ההצלחה המסחרית, הסיפוק מגיע מהסולידריות החברתית שהפכה להיות אחת מאבני היסוד של הקהילה - "עזרנו לילדים חולים, לקשישים, למבוגרים ועשינו דברים משמחים".