קורס שיווק דיגיטלי הוא
מרכיב חשוב בהצלחה בתנאי שהוא מעודכן לשינויים
העצומים של התחום: למה הלימודים מתאימים לכולם, למה עדיף קורס על לימוד עצמי, ומהן היכולות שנדרשות כדי להפוך למשווקים בולטים.
היתרונות של עולם הדיגיטל והפרסום בו
פילוח של הקהל
היתרון בולט ואולי המרכזי ביותר של פרסום דיגיטלי, זו האפשרות לעשות שימוש בכלי הפילוח המתקדמים שעומדים לרשות המשווקים הדיגיטליים. כלי פילוח אלו מאפשרים למעשה לזהות קהלים ספציפיים שעשויים להתעניין במוצרים ובשירותים של העסק.
המשמעות היא חסכון גדול בזמן ובמשאבים לעומת הפרסום הקלאסי. בעזרת הפילוח הקיים בפרסום הדיגיטלי אנחנו כמשווקים יכולים לפנות למגוון רחב של קהלים בצורה הרבה יותר מדויקת, לדאוג לכך שהוא ייחשף למסרים שלנו ולזהות את הקהל שהגיב ובמידת הצורך לפנות אליו שוב באופן שאנחנו רואים לנכון.
מגוון של פלטפורמות שיווקיות אליהן ניתן לפנות
כיום יש מגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות: פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, וואטסאפ, טיק טוק וכן הלאה. כל אחת מהן היא בעלת יתרונות בפנייה אל קהל מסוים בעל מאפיינים מסוימים.
למשל: פרסום בגוגל מבוסס על קהל שמתעניין בדרך כלל במוצר ספציפי בניגוד לפרסום בפייסבוק המיועד לקהל בפייסבוק אותו בדרך כלל יש 'לפתות' להיענות לפרסום. אינסטגרם למשל פועלת על שיווק המבוסס על חשיפה לויז'ואל ופחות לטקסט וכן הלאה.
כאן גם הגיל הוא כמובן פקטור. טיק-טוק היא פלטפורמה הפונה לגיל צעיר מאוד. לכן אין למשל לפנות בפרסום של מוצרים המיועדים לבני גיל הזהב בפלטפורמה כזו. לעומת זאת פרסום של בגדי ים או של אקססוריז המיועדים לצעירים יהיה הרבה יותר אפקטיבי.
המשווקים צריכים לבחור בפלטפורמות שיווקיות העונות על צרכיו של העסק תוך פנייה ישירה לקהל היעד הרלוונטי ואת זה פרסום דיגיטלי מאפשר לעשות.
מעקב ובקרה אחר התוצאות
יתרון נוסף שקיים בעולם הפרסום הדיגיטלי זו העובדה שגם אם בוחרים בפלטפורמה שיווקית כזו או אחרת, ניתן למדוד את התוצאות ולמעשה להחליט איזו שיטה פועלת יותר ואיזו פועלת פחות.
קיימים כלים רבים המאפשרים ניתוח, מעקב ובקרה המאפשרים לבחור את הקמפיין השיווקי האפקטיבי ביותר. האסטרטגיה השיווקית ניתנת כל הזמן לשינוי, ובמידת הצורך אפשר פשוט לשנות אותה כדי להתאים אותה למטרות שאנחנו כמשווקים 'מכוונים' אליהן.
הקמפיין התגלה כלא יעיל? אין בעיה, ניתן פשוט לבצע פניית פרסה ולשנות פרמטרים שונים שנראים לנו ככאלה שמרחיקים אותנו מההצלחה. כך תמיד אפשר לשפר יותר ויותר את הקמפיין ללא סוף. לשנות את הטקסט, התמונה, הקהל או הפלטפורמה וכן הלאה.
בחירת תקציב מתאים לשיווק
כמעט כל עסק יכול להתאים לפרסום דיגיטלי - גדולים, בינוניים או קטנים. ההבדל יהיה בדרך כלל גובה התקציב ובחירת הפלטפורמה המתאימה. פרסום אפקטיבי יכול להיעשות בכל תקציב ולהביא לקוחות. זה כמובן יתרון אדיר של השיווק הדיגיטלי.
למה ללמוד קורס שיווק דיגיטלי מתאים (כמעט) לכולם?
קורס שיווק דיגיטלי הוא הדרך הטובה ביותר להשתלב בתחום ולפתח קריירה. קודם כל, מפני שהתחום מתפתח כל הזמן ולמידה עצמית היא בדרך כלל פחות מסודרת ומלווה ביותר טעויות בדרך לעומת למידה מסודרת ממרצים מקצועיים.
בנוסף, קורס מקצועי יכול להכין אתכם לקראת השמה לתחום: להציע לכם משרות שלא הייתם נחשפים אליהם לבד, לדעת מה לענות בראיונות העבודה, לדעת להרשים וגם לדעת מה כדאי לנסח בצורה מעודנת. אלה מיומנויות שקשה מאוד לרכוש לבד.
|
למה כדאי לכולם ללמוד קורס שיווק דיגיטלי ב-2021
|
צילום: RF123
|
לימודי שיווק - למי זה מתאים?
למשווקים דיגיטליים שרוצים להתפתח בתחום - הביקוש נמצא בעלייה מתמדת משום שכיום יותר ויותר משווקים עוברים מעולם השיווק הקלאסי לעולם הדיגיטלי. כך נפתחות משרות חדשות בתחום. חברות גדולות, בינוניות או קטנות זקוקות לאנשי שיווק מיומנים שיאפשרו להן לצמוח.
למי שמחפש מקצוע גמיש - שיווק דיגיטלי מתאים לעצמאים, פרילנסרים או שכירים שיכולים להחליט על הפרופיל התעסוקתי שלהם ולבחור את הקריירה שלהם בהתאם.
לימודי שיווק - מה בעצם לומדים בקורס?
כתיבת תוכן שיווקי
תוכן הוא מה שבסופו של דבר מושך את הלקוחות שלכם. לא משנה אם זה אתר, וידאו, רשתות חברתיות או דף נחיתה.
עיצוב
חוויית המשתמש (UX) היא המפתח לשיווק דיגיטלי מוצלח. עיצוב טוב יוביל את הגולש/הלקוח הפוטנציאלי לבלות כמה שיותר זמן בנכסים הדיגיטליים שלך.
הבנה בתכני וידאו
הגולשים ברשת חשופים לגירוי פרסומי כל הזמן, והם כבר הפכו כמעט עיוורים לזה. אחת הפלטפורמות האפקטיביות ביותר למשוך את תשומת לבם היא באמצעות שימוש בסרטוני וידאו.
SEO (אופטימיזציית מנועי חיפוש) ו-SEM (שיווק במנועי חיפוש)
לימודי שיווק שמים דגש על מנועי החיפוש. הסיבה לכך היא שחיפושים מקוונים במנועי החיפוש מגדילים את החשיפה שלכם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים וחשוב להשתמש בהם נכון.
הבנת החשיבות של קידום אתרים ושיטות העבודה המומלצות בהן נעשה שימוש בתעשייה. יאפשר לכם לנצח את המתחרים.
שימוש בנתונים והפקת לקחים
Google Analytics הוא כלי חשוב בתהליך של שיווק דיגיטלי. 'אנלטיקס' מאפשר לעקוב אחר דוחות, אך מה שחשוב יותר הוא להשתמש במידע שאתה מוצא.כדי להבין את התנהגות צרכנים על מנת למצוא פתרונות טובים יותר שיגדילו את ההמרות ויניעו את התנועה.
רוצים לרכוש את הכלים המתאימים? קורס שיווק דיגיטלי ב-HackerU הוא
היחיד בארץ המבטיח השמה לתחום וכך מאפשר לבוגרי הקורס להשתלב בהצלחה בתעשייה.