כנס Deloitte
"כשיש ואקום ברמה הלאומית, המגזר העסקי צריך לגלות מנהיגות"
דברים שאמר אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Deloitte ישראל בכנס "יוצרים מציאות, מעצבים עתיד" של Deloitte שהתמקד בשאלה איך מחזירים את המשק למסלול של צמיחה
18:0812.04.21
כ-500 מנהלות ומנהלים מהחברות המובילות במשק הישראלי, השתתפו היום (יום ב') באירוע הווירטואלי "יוצרים מציאות, מעצבים עתיד" של Deloitte, בשיתוף כלכליסט, ושמעו מבכירי המשק את התובנות שלהם משנת הקורונה ואיך מחזירים את הכלכלה למסלול של צמיחה.
"האופן שבו המציאות תתפתח מכאן והלאה תלוי בנו", אמר אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Deloitte ישראל, שפתח את האירוע. "ישנם הרבה כיוונים שניתן לפנות אליהם ותובנות שיכולות להיות רלוונטיות, הן ברמה הלאומית והן בזו העסקית. לתפיסתי, על כתפי המגזר העסקי מוטלת בעת הזו אחריות, וזאת בעיקר על רקע היעדר רכיבים בולטים של אותו חוסן ברמה הלאומית. כשיש ואקום – עלינו לגלות מנהיגות ולתת דוגמא, ארגונית ואישית".
בין הדוברים הבולטים שדיברו באירוע ניתן למנות את איירה קליש, הכלכלן הראשי של Deloitte ואת נעם גונן, ראש קבוצת אסטרטגיה ואנליטיקס ב-Deloitte ישראל, שנתנו סקירה מאקרו כלכלית על השוק ותחזיות לעתיד, וכן את פאנל המרכזי בו התארחו בכירות ובכירים במשק הישראלי, ביניהם: אביגל שורק, מנכ"ל אל על, אורנה הוזמן בכור, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ענת לוין, מנכ"לית בלאקרוק ישראל, אייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי ובן ראובני, מנכ"ל Gloat. בין הדוברים הנוספים באירוע אפשר למנות את יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר, שרון הירשפלד, מנהלת אגף פיתוח חטיבת הטכנולוגיות ב-yes, איתי חזן, ראש מערך דאטה ודיגיטל בכאל, מעין פרוינד-סיגלר, מנכ"ל Awsome ואורי מאי, מנכ"ל Hunters.
לסיקור המלא של הכנס לחצו כאן
מימין אורנה הוזמן-בכורר, אילן בירנפלד, אייל חנקין וענת לוין צילום: Cashman Photos Enterprise ,רונן אקרמן, אמיר רון
במהלך היום המשתתפים בחרו בין שבעה מסלולי תוכן שונים, ביניהם:
- "לאן הולכים מכאן? נתיבי פעולה אסטרטגיים ליום שאחרי" שעסק בשאלות מדוע תחום הדאטה הפך לאחד הנושאים המרכזיים בשנים האחרונות? איך מקבלים החלטות בזמן משבר? ואלו אסטרטגיות נקטו הארגונים הגדולים בעולם בזמן המשבר?
בן ראובני, מנכ"ל Gloat
- "האבולוציה של אינטראקציות עם לקוחות - מיצירת נקודת המגע הראשוני, דרך בניית מעורבות ועד למאבק על נאמנות הלקוחות" שעסק בשאלות: מהן המגמות שהתחזקו בתקופות המשבר ומעצבות מחדש את ציפיות הלקוחות ואת היכולות הנדרשות לארגונים בכדי לנצח במאבק על נאמנות הלקוחות? איך מספקים חוויה דיגיטלית יוצאת דופן ומיקוד ארגוני המייצר ערך? ואיך מייצרים בידול בין נקודות המגע של הצרכנים ומתבלטים בתוך הרעש הלבן של המפרסמים?
- "עולם העבודה העתידי - מודלי עבודה היברידיים, כישורי העידן החדש ושייכות לארגון" שעסק בשינויים בסביבת העבודה בתקופת הקורונה ובמגמות החדשות בעולמות ה-Well being של העובדים
- "מהפכת ה-ESG כבר כאן - התנהלות אחראית כמאפשרת צמיחה עסקית" שעסק בשאלות כמו: כיצד ניתן לשלב פעילות אחריות תאגידית במודל העסקי? ומהם השינויים שבוצעו בתחום בעקבות השנה האחרונה?
- "המסע לענן – הרבה יותר מ"רק טכנולוגיה" – כיצד טרנספורמציית ענן מקדמת את האסטרטגיה העסקית של הארגון?" שעסק בשאלות כמו: איפה הענן פוגש את בעלי התפקידים השונים בשדרת הניהול בארגון? מה חושבים המנהלים הבכירים היה הזרז שהוביל ארגונים רבים להטמיע טכנולוגיית ענן בארגון בזמן המשבר?